درز تصویر رندر شده از پیکسل ۳ گوگل

3a6ce604da403a16792a5733bc595b87
زمان مطالعه: 1 دقیقه

درز تصویر رندر شده از پیکسل ۳ گوگل

اگر بخواهیم به یکی از کمپانی های مطرح فناوری اشاره کنیم، بی شکل نام گوگل به ذهن می رسد. شرکتی که تاکنون در بیشتر زمینه های فناوری حضور یافته و فعالیت کرده است.

در این بین شرکت موردبحث هر سال در ماه اکتبر با برگزاری رویدادی از جدیدترین محصولات خود چون تبلت، لپتاپ، تلفن هوشمند و چندی دیگر رونمایی می کند. برای سال جاری نیز گوگل تصمیم داشته همانند سال های قبل با برگزاری رویدادی نسل جدیدی از محصولات پیکسل را رونمایی کند.

در این بین باید به خانواده گوشی های هوشمند پیکسل ۳ اشاره کرد که پیشتر شایعه شد در سه مدل معرفی می شوند. به تازگی وب سایت ۹to5Google تصویر رندر شده جدیدی از پیکسل ۳ مدل استاندارد گوشی هوشمند گوگل منتشر کرده که آن را در گزینه های رنگی مختلف نشان می دهد.

در تصویر پیکسل ۳ دو رنگ مشاهده می شود و سنسور اثرانگشتی در قسمت عقب قرار گرفته است. گذشته از آن نمایشگر بی حاشیه نیز در این تصویر قابل مشاهده است. متاسفانه خبری از دوربین دوگانه در عقب نیست و این طور که مشخص است گوگل نمی خواهد دوربینی را در قسمت عقب اسمارتفون جای دهد.

گفته شده در سال جاری دو مدل پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال را شاهد خواهیم بود و قرار نیست مدل سومی هم وجود داشته باشد. پردازنده دو مدل از نوع اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام خواهد بود و می توان انتظارات بسیاری از این دیوایس خوش ساخت داشت.

اطلاعات دقیقی از پیکسل ۳ و مدل های مختلف آن در دست نیست اما پیش بینی می شود به نمایشگر FHD+ و QHD، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید ۹.۰ و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شوند.

به هر حال جهت کسب جزئیات کافی باید حداقل تا پاییز ۲۰۱۸ منتظر ماند و اطلاعات کافی پیرامون محصول شرکت گوگل بدست آورد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار