گوگل و توقف فروش پیکسل و پیکسل ایکس ال

e024586c116ce2f41b892029ba770622
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوگل و توقف فروش پیکسل و پیکسل ایکس ال

 

شرکت گوگل از سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفت نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را با نامی متفاوت معرفی کند. اسمارتفون هایی که دیگر نکسوس نام نخواهند داشت و به عنوان پیکسل شناخته خواهند شد. گوشی های هوشمندی که طراحی متفاوتی داشته و به عنوان رویکرد جدید گوگل برای بهبود عملکرد در فروش به کار گرفته شد و تا حدودی مناسب بود.

حال به نظر می رسد در آینده نزدیک باید شاهد معرفی نسل جدید تلفن هوشمند گوگل موسوم به پیکسل ۳ خواهیم بود. این گوشی هوشمند در دو مدل استاندارد و ایکس ال معرفی خواهد شد اما پیش بینی می شود یک مدل پرو یا پلاسی توسط گوگل برای افزایش فروش در نظر گرفته شود.

از آنجایی که این روزها گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ بسیار محبوب هستند گوگل نیز تصمیم دارند این رویکرد را پیش گرفته و محبوبیتی بدست آورد. محبوبیتی هزینه داشته و به آسانی بدست نخواهد آمد.

با پایان یا همان توقف فروش دو مدل پیکسل و پیکسل ایکس ال که نسل اول خانواده پیکسل محسوب شده، احتمالا نسل جدید روی کار خواهد آمد. البته پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال به فروش خود ادامه می دهند و بعید به نظر می رسد تا چند سال دیگر شاهد پایان فروش آنها باشیم.

گوگل علت توقف فروش را مشخص نکرده اما پیش بینی می شود رونمایی از نسل جدید باشد و همین امر موجب خواهد شد تا به فروش اسمارتفون های پیکسل گوگل لطمه وارد شود. از این رو بهتر است شرکت سیلیکون ولی برنامه جدیدی را به کار گیرد و آن نیز رونمایی از گوشی های هوشمند بهتر با طراحی مجذوب کننده است. تاکنون شایعاتی پیرامون این سری منتشر نشد و احتمالا در پاییز ۲۰۱۸ باید شاهد معرفی و عرضه آنها باشیم اگرچه کمپانی گوگل واکنشی نسبت به آن نشان نداده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار