گوشی هوشمند کمپانی شیائومی، ردمی Y3 معرفی شد

abf9f0ccf014f2d02dc298a271cb8275
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوشی هوشمند کمپانی شیائومی، ردمی Y3 معرفی شد

دیروز در رویداد ویژه خبری که در هند برگذار شد، کمپانی شیائومی حضور داشت. این تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند، گوشی هوشمند جدید خود را که از خانواده Redmi است در این رویداد ویژه خبری معرفی کرد. این گوشی هوشمند ردمی Y3 نام دارد. جالب است بدانید که طراحی گوشی ردمی Y3 شباهت فوق‌العاده زیادی با گوشی ردمی ۷ این کمپانی دارد. البته گوشی ردمی ۷ نیز در همین اواخر در چین معرفی شده است. یکی از نقاط مشابه این دو گوشی هوشمند با یکدیگر نمایشگر استفاده شده در آن‌ها است. چراکه گوشی هوشمند ردمی ۷ دقیقا مانند گوشی ردمی Y3 از نمایشگر ۶.۲۶ اینچی برخوردار بوده که رزولوشن آن HD+ است. البته در هر دوی این گوشی‌های هوشمند بر روی نمایشگر از محافظ گوریلا گلس ۵ استفاده شده است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که گوشی هوشمند ردمی Y3 شیائومی نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند این کمپانی دارد، برخورداربودن از یک قاب مقاوم در برابر آب است. این قاب مقاوم از این گوشی هوشمند در برابر پاشش آب محافظت کرده و از آسیب‌پذیری آن نیز جلوگیری می‌کند.

گوشی هوشمند ردمی Y3 شیائومی با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی

دوربین اصلی ردمی Y3 شیائومی، یک دوربین دوگانه بوده که همراه با سنسور اثرانگشت این دیوایس در پشت آن تعبیه شده است. این دوربین از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی، یک فلاش LED و ۲ مگاپیکسل برای ثبت اطلاعات عمق میدان در عکس‌های پرتره برخوردار است.

دوربین سلفی تعبیه‌شده در این دیوایس، ۳۲ مگاپیکسل بوده که از فناوری ادغام ۴ پیکسل در ۱ پیکسل برخوردار است و در بریدگی که در بالای نمایشگر این دیوایس قرار دارد، جای گرفته است. این دوربین سلفی از ویژگی‌های متعددی برخوردار است به‌گونه‌ای که به قابلیت عکاسی پرتره مبتنی بر هوش مصنوعی و تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز است. البته این ویژگی‌ها تنها امکانات و قابلیت‌های آن نیستند چراکه دوربین سلفی قرار داده شده در گوشی ردمی Y3 ارائه کننده‌ی HDR خودکار، تشخیص حرکت دست برای عکس، تثبیت کننده‌ی الکترونیکی و حالت پرتره نرم افزاری است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار