Redmi Y3 در ماه آپریل عرضه خواهد شد

914e22a63bde5b8b98a834e31c983e75
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ردمی، ساب برند شیائومی درست هفت ماه پیش بود که از ردمی Y2 رونمایی و آن را عرضه کرد! و در حال حاضر جانشین آن در حال آمدن است. ردمی Y3 جانشینی برای مدل پیشین خود است که به همراه دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در راه است، همانطور که می‌توانید در تیزر آن مشاهده کنید.

این تیزر همچنین نشان می‌دهد عرضه‌ی این دستگاه در هفته‌ی بعدی، ۲۴ آپریل انجام خواهد شد. این تیزر اطلاعات زیادی درباره‌ی ردمی Y3 به ما نمی‌دهد اما می‌توانید طراح ناتچ قطره‌ای آن را مشاهد کنید. چیزی که به نظر می‌رسد درمورد ردمی Y3 از همه جذاب تر باشد این است که این دستگاه ممکن است دارای یک طراحی کاملا جدید باشد. برخلاف ردمی Y2 که مشابه ردمی S2 بود یا ردمی Y1 که آن هم بسیار شبیه به نوت ۵Aبود.

به نظر می‌رسد که Y3 یکی از بزرگترین دوربین های سلفی را از نظر رزولوشن به خود اختصاص خواهد داد،‌ چرا که در حالی حاضر بالاترین دوربین های سلفی متعلق به می میکس ۳ و می ۹ می‌باشد که به ترتیب ۲۴ و ۲۰ مگاپیکسل هستند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دستگاه در دسترس نیست، با این حال انتظار داریم به زودی شاهد عرضه‌ی مشخصات آن باشیم. در حال حاضر برخی از طرفداران شیائومی امیدوارند که شاهد عرضه‌ی می A3 باشند، با این حال شیائومی آن را رد کرده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار