اولین تصویر رسمی از ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ منتشر شد

10d013a7d3e986366b011bce54c3c307
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیائومی با انتشار تصویری از طراحی Redmi Note 8 2021 به طور رسمی این محصول را معرفی کرد.

شرکت چینی شیائومی با فروش بیش از ۲۵ میلیون واحد از نوت ۸ در بازارهای جهانی و فاش کردن این اطلاعات، به علاقه‌مندان سری نوت ۸ این نوید را می‌دهد که در آینده‌ای نزدیک نسل جدیدی از ردمی با نام ردمی نوت۸  ۲۰۲۱ را عرضه خواهد کرد؛ این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که هنوز شرکت Redmi چیزی را تایید نکرده است، اما تاریخ رونمایی آن را فاش‌کرده است.

طبق پوستر به اشتراک گذاشته شده در توییتر توسط Redmi اطلاعاتی از پنل جلویی گوشی Note 8 2021 در دسترس کاربران قرارگرفته است. این محصول جدید ۲۰۲۱ دارای یک نمایشگری با برش قطره‌ای (همانند نوت۸ اصلی) است که فعلا فقط رنگ آبی آن تایید شده اما به احتمال زیاد کاربران برای انتخاب رنگ گزینه‌های بیشتری خواهند داشت. علاوه‌براین، Note 8 2021 دارای شکاف سیم کارت در سمت چپ قاب خود است ولی از جایگاه کلید پاور و دکمه تنظیم صدا اطلاعاتی نیست (به احتمال زیاد این کلیدها در سمت راست قرارگرفته‌اند).

تصویر رسمی از ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱

در قسمت پایین پنل جلویی نوت ۸ ۲۰۲۱ مارک Redmi حک‌شده و دارای یک نمایشگر LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است اما باز هم باید گوش زد کرد که هنوز از چگونگی طراحی قسمت پشتی این تلفن هوشمند بی‌خبریم؛ باید دید که آیا طراحی قاب پشتی آن شبیه نوت ۸ اصلی است یا Redmi ظاهر متفاوتی را برای آن انتخاب کرده است.

باوجود اینکه ردمی هیچ‌گونه مشخصاتی از Note 8 2021 افشا نکرده است، طبق گزارش‌های قبلی و تاییدیه بلوتوث که هفته گذشته دریافت شده و کسب تاییدیه FCC (پیش از تاییدیه بلوتوث)، می‌توان به برخی از ویژگی‎های این گوشی هوشمند دسترسی پیدا کرد؛ مثل این موارد که ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ از چیپ‌ست Helio G85، رابط کاربری MIUI 12.5، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژ ۲۲.۵ وات بهره می‌برد.

نوت ۸ ۲۰۲۱ با شماره مدل M1908C3JGG در دو نسخه مجهز به ۴ گیگابایت رم با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد. در پنل پشتی سری نوت ۸ ۲۰۲۱ دوربین اصلی چهارگانه‌ای با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی قرارگرفته است که هنوز از نحوه چیدمان دوربین اصلی اطلاعی نداریم.

در آینده در مورد Note 8 2021 اطلاعات واضح‌تری را دریافت می‌کنیم زیرا Redmi تیزرهای بیشتری برای ایجاد حس کنجکاوی و هیاهو بین کاربران خود منتشر خواهد کرد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار