به‌زودی گوشی‌های جدیدی از سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی معرفی می شود

8f5a57fde1f8b96818d7110a88193a21
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ردمی طراحی گوشی هوشمند سری نوت ۱۰ با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی را فاش کرد.

قرار است امروز (۵ خرداد) ردمی گوشی‌های هوشمند جدید سری نوت ۱۰ را معرفی کند. هنوز کسی نمی‌داند که از چه تعداد گوشی رونمایی خواهد شد. با اطلاعاتی که هفته گذشته از دستگاه‌های جدید سری Note 10 به دست عموم رسیده، می‌توان به معرفی و بررسی برخی خصوصیات سخت‌افزاری آنها پرداخت.

طبق گزارش‌های اعلام شده از سوی سازنده این تلفن چینی، ردمی نوت ۱۰ دارای نمایشگری LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی است. حفره‌ای که در بالای صفحه نمایش طراحی شده است جایگاه دوربین سلفی خواهد بود که از ویژگی این دوربین بی‌خبریم. هنوز گزارشی در تایید ویژگی‌های دیگر نمایشگر این دستگاه منتشر نشده است و کاربران از ابعاد نمایشگر، وضوح تصویر و حداکثر روشنایی پنل بی‌اطلاع‌اند. ردمی گفته است برای مطالعه راحت در شرایط کم‌نور احتمالا نمایشگرهای سری نوت ۱۰ قابلیت کم‌نور شدن تا ۱ نیت را خواهند داشت.

blank

شرکت ردمی خبرداده است که در سری نوت ۱۰، ویژگی ۱۲۰ هرتزی صفحه نمایش از فناوری تازه‌سازی تطبیقی شش سرعته پشتیبانی می‌کند. این به معنی تنظیم خودکار نرخ‌نوسازی متناسب با برنامه و محتوای درحال نمایش می‌باشد تا انرژی کمتری مصرف شود. در هنگام تماشای فیلم نرخ فریم به صورت خودکار بین ۲۴-۶۰ فریم در ثانیه تنظیم می‌شود درحالی موقع اجرای بازی یا وب‌گردی نرخ فریم بدون دخالت شما در ۵۰-۱۲۰ فریم در ثانیه قرار می‌گیرد.

خنک‌کننده مایع نوع VC، چیت NFC 3.0، بولوتوث ۵.۲ و یک موتور خطی محور X از دیگر خصوصیات سری نوت ۱۰ ردمی هستند، که طی گزارش‌های هفته گذشته کابران از آنها اطلاع یافته‌اند.

تاکنون Redmi از نام محصولات، قیمت و زمان عرضه آنها اطلاعاتی را صراحتا بیان نکرده است. برای فهمیدن همه این آیتم‌ها در مورد ترکیب جدید Note 10 تا برگزاری این رویداد باید منتظر بمانیم.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار