ردمی نوت ۱۰ پرو با اسنپدراگون ۷۵۰G از راه می رسد

02800ed2b10df9b7159fc59186aaad57
زمان مطالعه: 1 دقیقه

بعد از عرضه خانواده ردمی نوت ۹، شیائومی از خانواده ردمی نوت ۱۰ رونمایی کرد. این زیر برند که بسیار نسبت به مدل قبلی خود مجهز تر است تا کنون چند عضو خود را معرفی  کرده است. اما اینک نوبت به سری پرو این خانواده می رسد. اما آنچه در تبلیغات این گوشی خودنمایی می کند بهره مندی از شبکه G5 و همچنین طراحی منصر به فرد پنل پشتی است. در پنل پشتی شاهد طراحی مدل ردمی نوت ۱۰ یعنی مدل پایه هستیم،‌ بنابراین به لحاظ ظاهری این مدل با مدل پایه خود فرق چندانی ندارد و ماژول دوربین درست در سمت چپ بالای قاب قرار گرفته و لوگوی ردمی نیز زیر آن هک شده است.

ردمی نوت 10 پرو

میکروفون،‌ درگاه شارژر USB-C و همچنین اسپیکر ها نیز در پایین گوشی تعبیه شده اند. نکته قابل توجه در این گوشی همانطور که گفته شد بهره مندی آن از اینترنت نسل ۵ به کمک تراشه اسنپدراگون ۷۵۰ است. این درحالی است که مدل پایه این گوشی از تراشه ۷۳۲ اسنپدراگون با پشتیبانی از اینترنت نسل ۵ عرضه شده است. با این حال شیائومی هنوز به طور رسمی پرده از طراحی نرم افزاری و سخت افزاری این اسمارتفون بر نداشته است.

 

به لحاظ رقابتی اگر این گوشی با این مشخصات عرضه شود، احتمالا رقیبی برای مدل ریلمی ۸ پرو با اینترنت نسل ۵ خواهد بود که این مدل از برند ریلمی نیز در واقع نسخه جدید از مدل ریلمی کیو ۳ پرو است. احتمال می رود که شیائومی به جز  بخشی از تغییرات سخت افزاری این مدل را مشابه مدل پایه یعنی ردمی نوت ۱۰ طراحی کند. بد نیست بدانید که مدل پایه این زیر برند دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع آمولد، شارژ سریع ۳۳ وات با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری،‌ دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و حداکثر ۸ گیگایابت حافظه رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار