Redmi K20 Pro نسخه‌ی انتقام جویان در راه است

d1abeb34a4a04facc61042dd8973512d
زمان مطالعه: 1 دقیقه

حتما تا به حال خبرهایی از ردمی K20 شنیده‌اید؟ درمورد نسخه‌ی بهبود یافته‌ی آن یعنی K20 Pro چطور؟ ردمی ساب برند شیائومی به تازگی اولین پرچم دار خود را با نام ردمی k20 Pro معرفی کرده است. ردمی در ابتدا این دستگاه را در دو رنگ آبی  و قرمز معرفی کرد و حالا از نسخه‌ی جدید آن با طرح انتقام جویان رونمایی می‌کند، که این نسخه به طور محدود تولید شده است.

در واقع K20 Pro با طرح انتقام جویان یک طرح خاص است و هنوز به طور رسمی معرفی و عرضه نشده است. با این حال ما به تازگی شاهد چندین عکس از این دستگاه بر روی Weibo هستیم که ظاهر منحصر به فرد این دستگاه را به نمایش گذاشته است. ردمی واقعا در این دستگاه یک طرح کاملا منحصر به فرد و البته جذاب را پیاده سازی کرده است.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:33%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

شرکت ساب برند شیائومی واقعا طراحی خوبی را برای ظاهر K20 Pro با طراحی سه بعدی در پشت ارائه داده است. انتظار می‌رود که رابط کاربری این دستگاه مانند طرح ظاهری آن کاملا منحصر به فرد و جذاب باشد. نام کامل این دستگاه Redmi K20 Pro Avengers Edition خواهد بود و در حال حاضر خبری درباره‌ی برچسب قیمت و یا میزان رم این دستگاه در دسترس نیست. در حال حاضر ما فقط محتویات جعبه خرده فروشی را می‌دانیم.

این دستگاه به همراه یک قاب آبی رنگ خواهد آمد که بر روی آن لوگوی Avengers ثبت شده است و یک صفحه بر روی آن وجود دارد که منحصر به فرد این مدل است و نام این مدل را نمایان می‌کند. در طی ماه اول در حدود ۱ میلیون از K20 Pro  و K20 در رنگ وانیلی به بازار چین تزریق شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار