مشخصات فنی ردمی ۱۰ شیائومی لو رفت

4298d63abe4ede6d71b17ade1b16697e
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مشخصات فنی ردمی ۱۰ شیائومی توسط یک فروشگاه اینترنتی در سنگاپور لو رفت. این فروشگاه رندرهایی از ردمی ۱۰ شیائومی به اشتراک گذاشته است. با توجه به اطلاعاتی که فاش شده، این گوشی هوشمند از یک چیپست هلیو G88 بهره می‌برد.

مشخصات فنی احتمالی ردمی نوت ۱۰

با توجه به اطلاعاتی که فروشگاه اینترنتی سنگاپوری منتشر کرده است، گویا این گوشی هوشمند جدید ردمی ۱۰ شیائومی دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی است. همچنین رزولوشن در این گوشی فول اچ دی پلاس است که از نرخ نو سازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. در بالای صفحه نمایش ردمی ۱۰ یک حفر کوچک به چشم می‌خورد که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی گوشی در آن جای گرفته است. در پنل پشتی این گوشی یک ماژول با دوربین چهارگانه قرار دارد. سنسور دوربین اصلی این گوشی هوشمند جدید برابر با ۵۰ مگاپیکسل است. یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر جهت تشخصیص عمق تصاویر دوربین اصلی این گوشی را همراهی می‌کنند.

به احتمال بسیار زیاد ابعاد این گوشی هوشمند جدید برابر با ۱۶۲ در ۷۵.۳ در ۸.۹۵ میلی متر است. همچنین جنس شاسی‌ها در این محصول پلی کربنات خواهد بود. براساس اطلاعات فاش شده از طریق فروشگاه اینترنتی سنگاپوری گویا ردمی ۱۰ از یک تراشه هلیو G88 بهره می‎برد. این گوشی جدید شیائومی دارای رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت است. اما کاربرانی می‌توانند از طریق یک میکرو اس دی حافظه گوشی را ارتقا دهند. به عبارتی این گوشی از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات فنی ردمی ۱۰ شیائومیاین گوشی هوشمند شیائومی به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید ۱۱ مجهز خواهد بود. این سیستم عامل را یک رابط کاربری MIUI 12 همراهی می کند. ظرفیت باتری در این گوشی هوشمند جدید شرکت شیائومی برابر با ۵۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت است. همچنین از سیستم فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی این است که از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. برخی مشخصات دیگر این گوشی هوشمند WIFI 802.11Ac، بلوتوث ۵.۰، GPS و جک ۳.۵ است.

براساس رندرهایی که به اشتراک گذاشته شده است گویا این دستگاه، در لبه بالایی ردمی، ۱۰ اسپیکر و یک جک هدفون ۳.۵ میلی متر قرار گرفته است. در قسمت پایینی این گوشی یک میکروفن و یک فرستنده اینفرارد به همراه یک درگاه USB-C قرار گرفته است.

همین ماه گذشته بود که این گوشی هوشمند جدید با شماره مدل AG21061119 در وب سایت دریافت گواهی کمیسیون ارتباطات فدرال دیده شد. مستندات گواهی فدرال بیان می‌کند این گوشی هوشمند از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. همچنین در این گواهی به پشتیبانی از ۴G این گوشی اشاره شده است. رابط کاربری براساس این گواهی MIUI 12.5 بیان شده است. گویا این گوشی در چند نسخه با رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴، رم ۴ گیگابایت با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و در نهایت رم ۶ با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی وارد بازار می‌شود.

قیمت و تاریخ رونمایی از این دستگاه هنوز به طور دقیق مشخص نیست. با توجه به رندرهای مشخص شده گویا این گوشی در رنگ‌های طوسی کربنی، سفید و آبی دریایی روانه بازار خواهد شد.

منبع: gizmochina

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار