شیائومی POCOPHONE F1 در اواخر آگوست رونمایی شد

1fed5b1a2b270e3360015c80480d1e40
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شیائومی POCOPHONE F1 در اواخر آگوست رونمایی شد

به تازگی مشخص شد شرکت شیائومی در نظر داشته بزودی گوشی هوشمند جدید خود را به عنوان یک پرچمدار جدید موسوم به POCOPHONE F1 رونمایی کرد. اسمارتفونی که تاکنون شایعات متعددی پیرامون آن منتشر شد و هیچ یک به تایید نرسید.

حال به تازگی حساب توییتر شیائومی هند خبر از رونمایی POCOPHONE F1 در ۲۲ آگوست سال جاری داده است. گفته می شود این پرچمدار در هند معرفی خواهد شد و رویداد قرار است در دهلی نو هند برگزار شود.

POCOPHONE F1 پرچمدار مقرون به صرفه شیائومی بوده تا برای رقابت با دیگر پرچمداران روانه بازار شود. اطلاعات دیگری از تصویر جدید انتشاریافته شیائومی کسب نمی شود اما گفته شده یک هفته پس از معرفی عرضه خواهد شد.

پیشتر گزارشی انتشار یافت که POCO را برند جدید شیائومی دانسته و در حال حاضر Jai Mani مدیر تولید محصولات شیائومی هند رهبری این برند را برعهده دارد.

POCOPHONE F1 همانطور که پیشتر گفته شد یک پرچمدار اقتصادی چینی است. مدلی که نسبت به Mi 8 ، Mi MIX 2s و Mi 8 Explorer Edition برچسب قیمت بسیار کمتری خواهد داشت. یعنی افراد با پرداخت هزینه کمتر از گوشی هوشمندی با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ برخوردار خواهند شد. همانطور که گفته شده اطلاعات کافی در دست نیست و باید منتظر ماند.

در دیگر مشخصات باید به صفحه نمایش FHD+، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری و دوربین دوگانه اشاره داشت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار