پوکو F4 GT با تراشه Snapdragon 8 نسل یک و شارژ ۱۲۰ واتی رسما معرفی شد

d2a5b4d9233c3552f367846edddca376
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پوکو از گوشی جدید خود به نام پوکو F4 GT رونمایی کرد. این گوشی دارای تراشه Snapdragon 8 نسل ۱، نمایشگر ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ وات است. این گوشی، نسل جدیدی از ردمی K50  گیمینگ محسوب می‌شود.

تراشه به‌کاررفته در این گوشی دارای فناوری جدید خنک‌کنندگی  LiquidCool 3.0 با دو اتاق بخار است. این اتاق بخار در مقایسه با پوکو F3 که از فناوری LiquidCool  استفاده می‌کند، حدود ۱۷۰ درصد بزرگ‌تر است. همچنین گوشی پوکو F4 GT  دارای پردازنده گرافیکی ۷۳۰Adreno  است که حدود ۵۰ درصد قوی‌تر از نسل قبلی است. این گوشی با حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 عرضه می‌شود.

گوشی پوکو F4 GT

گوشی پوکو F4 GT

نمایشگر گوشی  poco F4 GT، ۶.۶۷ اینچی و از نوع AMOLED  است. این نمایشگر دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز با پشتیبانی از عمق رنگ ۱۰ بیتی و پخش ۱ میلیارد رنگ است. این نمایشگر که توسط DisplayMate آزمایش شده، امتیاز +A و حدود ۱۵ رکورد ثبت کرده است همچنین دارای نرخ نمونه‌برداری نمایشگر گوشی جدید پوکو، ۴۸۰ هرتز است. این گوشی از کلید‌های فیزیکی شخصی‌سازی استفاده می‌کند که برای بازی‌های و کاربری‌های مختلف قابل تنظیم است.

منبع تغذیه poco F4 GT  یک باتری با ظرفیت ۴۷۰۰ میلی‌آمپر است که از شارژ ۱۲۰ وات HyperCharge نیز پشتیبانی می‌کند که می‌تواند گوشی شما را در مدت ۱۷ دقیقه شارژ کند. نکته جالب این است که این گوشی دارای حالت گیمینگ برای باتری است که هنگام بازی، گوشی را در مدت ۲۷ دقیقه شارژ می‌کند و در نتیجه گرمای کمتری تولید می‌شود. کابل Type-C  پوکو F4 GT  زاویه‌دار است و شما می‌توانید زمانی که گوشی در شارژ است به‌راحتی از آن استفاده کنید.

در پنل پشتی گوشی پوکو شاهد دوربین سه‌گانه هستیم. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 است که در حالت عادی اندازه پیکسلی ۰.۸ میکرومتری و در حالت ترکیب ۱.۶میکرومتری دارد. در کنار دوربین اصلی یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2، زاویه دید ۱۲۰ درجه و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. سلفی ۲۰ مگاپیکسلی poco F4 GT در پنل جلویی قرار دارد.

در پنل پشتی این گوشی نورپردازی RGB قرار دارد که علاوه بر روشن شدن در زمان بازی می‌تواند به‌عنوان نشانگر دریافت پیام و اتصال شارژر نیز استفاده شود.

قیمت پوکو F4 GT

این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و زرد عرضه می‌شود. برچسب قیمتی آن برای نسخه پایه رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی ۶۰۰ و نسخه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۷۰۰ یورو خواهد بود. کاربران با خرید پوکو F4 GT دو ماه اشتراک رایگان یوتیوب را دریافت خواهند کرد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار