PH-2 ممکن است به همراه دوربین سلفی زیر نمایشگر عرضه شود

c18a1fa4bc011eb24cda70658e40734c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

خالق سیستم عامل اندروید اندی روبین، نخستین تلفن همراه خود را با نام Essential PH-1 در ماه می سال ۲۰۱۷ به دنیا معرفی کرد. این گوشی هوشمند به همراه مشخصات فنی قابل ملاحظه‌ای روانه‌ی بازار شد با این حال نتوانست پول کافی برای حفظ شرکت در اختیار موسس آن قرار دهد!

اما حالا مدل به روز شده‌ی Essential PH-1 با نام Essential PH-2 در راه است و به نظر میرسد که عملکرد بهتری نسبت به مدل قبلی خود خواهد داشت.

با توجه به آخرین گزارش، Essential PH-2 با یک دوربین سلفی که در زیر نمایشگر قرار می‌گیرد، خواهد آمد. همین امر سبب می‌شود که گوشی Essential PH-2 دارای یک نمایشگر تمام صفحه باشد که حتی عاری از ناتچ باشد.

Essential PH-2

دوربین سلفیِ تعبیه شده در زیر نمایشگر دارای یک سنسور نور خواهد بود که هنگام استفاده از دوربین جلو فعال می‌شود و صفحه نمایش را روشن می‌کند. در حال حاضر مشخص نیست که  Essential با پانل OLED یا یک صفحه LCD در PH-2 ظاهر خواهد شد.

در طرحی که به تازگی به صورت آنلاین از این دستگاه منتشر شده است، نشان داده شده است که علاوه بر دوربین زیر صفحه نمایش یک حسگر اثر انگشت نیز در قسمت پایین و در زیر نماشگر تعبیه شده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار