نسخه منحصربفرد وان پلاس ۶تی دارای حافظه رم ۱۰ گیگابایتی

2dbbd3312b2d1b01f4e43adae92cfff3
زمان مطالعه: 1 دقیقه

براساس گزارش ها شرکت وان پلاس با همکاری کمپانی بریتانیایی مک لارن بزودی از گوشی هوشمند وان پلاس ۶تی مک لارن ادیشن رونمایی خواهد کرد. اسمارتفونی که همانند مدل های پیشین دارای طراحی و مشخصات بزرگی خواهد بود.

وان پلاس هر سال یک نسخه ویژه از مدل تی پرچمدار هر سال خود در نظر می گیرد و سال گذشته نیز با یکی از کمپانی های بزرگ همکاری داشت. برای سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفته تا مک لارن به عنوان شریک تجاری خود انتخاب کند.

مک لارن اگرچه در زمینه اتومبیل فعالیت دارد و ارتباطی با گوشی هوشمند ندارد، اما پیشتر مدیران دو کمپانی از همکاری با یکدیگر اظهار خشنودی داشته و چنین برنامه ای را شگفت انگیز دانستند. وان پلاس در اوایل ماه دسامبر طی برگزاری رویدادی اختصاصی، نسخه مک لارن ادیشن وان پلاس ۶تی را معرفی می کند.

براساس آخرین گزارش ها، این نسخه در کنار مشخصات بزرگ قبل، با حافظه رم ۱۰ گیگابایتی همراهی می کند. این روزها شرکت های متعددی حافظه رم ۱۰ گیگابایتی را برای اسمارتفون خود به کار گرفتند و چنین ظرفیتی بین گوشی های هوشمند معمول نیست.

این طور که پیداست از سال آینده مدل های بیشتری به لیست گوشی های هوشمند با حافظه رم ۱۰ گیگابایتی افزوده می شوند. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا وان پلاس این محصول ویژه را معرفی کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار