ظرفیت باتری وان پلاس ۶تی مشخص شد

5f74764c36daa0c7739b6c743ffdabaa
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ظرفیت باتری وان پلاس ۶تی مشخص شد

شرکت وان پلاس بزودی یعنی ۱۷ اکتبر امسال گوشی هوشمند پرچمدار جدیدی را به نام وان پلاس ۶تی رونمایی خواهد کرد. اسمارتفونی که تفاوت چندانی با وان پلاس ۶ در بحث سخت افزاری نداشته و بیشترین تغییر آن به طراحی صفحه نمایش و دوربین مربوط می شود.

به تازگی اطلاعات جدیدی درباره وان پلاس ۶تی منتشر شده که نشان می دهد این اسمارتفون دارای باتری ۳۷۰۰ میلی آمپریست و شرکت سازنده باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در نظر نگرفته است.

از مشخصات احتمالی آن می بایست به صفحه نمایش FHD+، حافظه رم ۸ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، دوربین اصلی سه گانه، سنسور اثرانگشت درون نمایشگر و سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای اشاره کرد.

جزئیات بیشتری دردسترس نیست تا به آن پرداخت و تنها باید منتظر ماند شرکت چینی در ۱۷ اکتبر طی رویدادی دیوایس جدید خود را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. انتظار داریم بیشتر شایعات پیرامون وان پلاس ۶تی به تایید برسد و گزارش های انتشار یافته مملو از اخبار غیررسمی شایعه نبوده باشد.

وان پلاس ۶ بهار امسال معرفی و عرضه شد. این گوشی هوشمند در طراحی تفاوت بسیاری با وان پلاس ۶تی داشته و وان پلاس نیز می خواهد آن را ابتدا از طریق تی موبایل در ایالات متحده عرضه دارد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار