Nokia X71 در دوم آپریل عرضه می‌شود

41b2523d4e4453dcb6eed748134d7e37
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اچ ام دی در نظر دارد تا در دوم آپریل سال جاری گوشی جدید خود را با نام Nokia X71 که در سطح جهانی با نام نوکیا ۸.۱ پلاس شناخته خواهد شد، عرضه کند. این شرکت در ماه گذشته دعوت نامه‌ی آشکار کردن آن را منتشر کرده است و حالا می‌خواهد آن را در طی یک رویداد در کشور تایوان در کنار گوشی Nokia 9 PureView به عنوان اسطوره‌ی دوربین، عرضه کند.

همانطور که گفته شد نوکیا ۸.۱ پلاس نام جهانی این دستگاه خواهد بود و اولین گوشی هوشمند تولید شده توسط اچ ام دی است که در آن شاهد یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی هستیم. این سنسور در کنار دو سنسور دیگر قرار گرفته است که هر دوی آن ها از لنز Zeiss اپتیک پشتیبانی می‌کنند و یکی از آن ها دارای زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه است.

Nokia X71 در دوم آپریل عرضه می‌شود

نوکیا در طراحی این دستگاه از یک زبان کاملا متفاوت بهره گرفته است و ما شاهد یک نمایشگر سوراخ شده هستیم. درست مانند چیزی که در سری اس ۱۰ سامسونگ شاهد بودیم.

نمایشگر نوکیا ۸.۱ پلاس ۶.۲ اینچی است، و به نظر می‌رسد که با توجه میان رده بودنش مانند نسل قبلی خود از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ بهره ببرد.

در حال حاضر برای نوکیا ۸.۱ پلاس دو طراحی ارائه شده است که یکی از آن ها در سطح جهانی (نوکیا ۸.۱ پلاس) و دیگری به صورت اختصاصی (نوکیا X71) عرضه خواهند شد. یکی از این دو مدل داری دوربین سه گانه و دیگری دارای دوربین دوگانه‌ی پشتی خواهد بود.

منبع

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار