نوکیا ایکس ۶ با پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ رویت شد

750f4d4e5998020b5a5b509eaafb7dcf
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نوکیا ۶ایکس با پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ رویت شد

 

شرکت HMD در بازارهای آسیایی حضور پررنگی داشته و چین را یکی از بازارهای بزرگ اسمارتفون خود می داند. این شرکت همکار نوکیا از سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفتند با همکاری یکدیگر به تولید و عرضه گوشی هوشمند اندرویدی بپردازند.

تاکنون اسمارتفون های مختلفی از نوکیا و HMD Global مشاهده شد که هر یک در نوع خود بی نظیر هستند و با استقبال خوبی نیز مواجه شدند. حال به نظر می رسد بزودی باید شاهد معرفی اسمارتفون جدیدی توسط HMD Global باشیم که به عنوان نوکیا ایکس شناخته می شود.

به تازگی نوکیا ایکس در پایگاه داده Geekbench رویت شده که برخی از مشخصات سخت افزاری این محصول فنلاندی ها را آشکار کرده است. از جمله آن باید به حافظه رم ۳/۴/۶ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو و پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۳۶ اشاره داشت. این پردازنده فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی داشته و یک مدل پایین تر از اسنپدراگون ۶۶۰ محسوب می شود. جزئیات بیشتر و دقیقی در دست نیست و اخیرا TENAA چین تاییدیه ای به محصول کمپانی فنلاندی داده است.

پیشتر تصاویر تبلیغاتی مربوط به قیمت نوکیا ایکس منتشر شده که در واقع این اسمارتفون نوکیا ایکس ۶ نام داشته و در نسخه پایه با قیمت ۲۳۶ دلار عرضه می شود.در حالی که نسخه رده پایه ۲۳۶ دلاری است اما نسخه ای با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی قیمتی بیش از ۳۶۰ دلار خواهد داشت که باتوجه به سطح سخت افزاری آن خیلی گران قیمت نیست. ابتدا تصور می شد نوکیا ایکس۶ پرچمدار فنلاندی خواهد بود اما بعدها مشخص شد این مدل میان رده است و تنها نوکیا از طراحی و مشخصات قابل توجهی در آن بهره گرفته تا موردتوجه قرار گیرد.

به هر حال با معرفی در ماه ژوئن، شرکت نوکیا ابتدا ایکس ۶ را در چین عرضه کرده و سپس باید شاهد عرضه آن در نقاط دیگری چون اروپا، آمریکا و چندی دیگر باشیم.

منبع

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار