آیفون ممکن است روزی منسوخ شود

271fcfefbec4455a956552c6caf9a229
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل تاکنون توانسته عملکرد خوبی در بحث توسعه دیوایس های خود داشته باشد. محصولاتی چون iMac G3 و iPod در دوره ای کمک شایانی به این شرکت کردند تا رشد چشمگیری پیدا کند و آیفون نیز در این لیست قرار دارد. اما آیا ممکن است مانند محصولات مورد اشاره روزی آیفون از عرصه کنار رفته و به محصولی منسوخ شده تبدیل شود؟اپل در حال حاضر شرکت یک تریلیون دلاری است و در بازار رقبا کمی دارد. اما مدتیست تقاضا برای آیفون همانند سال های گذشته نیست و برخی تحلیلگران معتقدند که ممکن است سرنوشت آیفون مشابه واکمن سونی باشد.

Palm Pilot یکی از تحلیلگران معتقد است روزی می رسد آیفون نیز همچون واکمن منسوخ می شود. این تحلیلگر به صحبت درباره شرکت هایی پرداخت که روزی از محصولات محبوبی برخوردار بودند اما به سرعت این دیوایس ها از رده خارج شدند. البته Palm Pilot نمی گوید بزودی چنین اتفاقی رخ می دهد و در حقیقت او معتقد است اپل باید هر چه سریعتر استراتژی جدیدی به کار گرفته تا بر میزان فروش آیفون بیافزاید. پیشتر تیم کوک مدیر عامل اپل اظهار داشت که فروش آیفون در اواخر سال ۲۰۱۸ قابل توجه نبود.

به هر حال شرکت کوپرتینویی همچنان برنامه ای برای کنار گذاشتن آیفون ندارد و ما نیز همچنان باید شاهد عرضه آن در بازارهای مختلفی از جمله ایالات متحده باشیم.

از این رو تحلیل انجام گرفته ممکن است در دهه بعدی صورت گیرد و قرار نیست شاهد آن در سال جاری یا آینده باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار