نوکیا C20 پلاس در تاریخ ۲۱ خرداد معرفی خواهد شد

6a12d98a93d4715b1dc9734e8ba587a8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

خبر هایی که در خبرگذاری های مختلف انتشار یافته، گویای این است که نوکیا C20 پلاس با برخورداری از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و دوربین دوگانه به زودی رونمایی خواهد شد. در ادامه خبرهای بیشتری را در مورد این گوشی تازه نفس نوکیا شرح خواهیم داد.

اینطور که Gizmochina در اخبارخود منتشر کرده؛ خبر رونمایی از گوشی هوشمند کمپانی نوکیا به مدل C20 پلاس در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ راس ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی چین؛ را اچ ام دی گلوبال نیز تایید کرده؛ ضمن اینکه این شرکت یک تصویر ۳ بعدی از طراحی پنل پشتی گوشی مورد نظر نیز منتشر کرده است که با تصویر شماتیکی که قبلا انتشار یافته بود تطبیق داشت.

در این تصاویر رندر نوکیا C20 پلاس دوربین دوگانه گوشی به شکل یک برآمدگی گرد است که در کنار آن از یک فلش LED نیز برخوردار است. در لبه ی سمت چپ این گوشی اسلات سیم کارت قرار گرفته و در لبه ی سمت راست آن دکمه هایی برای تنظیم صدا، خاموش و روشن کردن دستگاه وجود دارد.

تصاویر نوکیا C20 پلاس

اینطور که مشخص است در لبه ی بالایی این گوشی یک جک صوتی در اندازه ۳.۵ میلی متر قرار دارد. اگر بخواهید از مشخصات این گوشی بدانید باید بگوییم که این گوشی دارای ۳ گیگابایت رم است و از سیستم عامل اندروید ۱۱ پشتیبانی می کند. دارای یک باتری در ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر است که انرژی این گوشی را تامین می کند.

تراشه ی گوشی نوکیا C20 ساخت  Unisoc می باشد اما اینطور که مشخص است کیفیت بالایی ندارد و در سطح پایین Unisoc SC9863A قرار دارد که دارای ۸ هسته است که چهار هسته ی
آن با کلاک ۱.۲۰ گیگاهرتز و چهار هسته ی دیگر آن با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز است. به طور کلی گوشی هوشمند  نوکیا C20 پلاس  نسخه ای پیشرفته از نوکیا C20 است که در اوایل سال ۲۰۲۱ روانه بازار دیجیتال شده است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار