رونمایی اوپو از گوشی هوشمند K3

866af4f14b500c2dccae84456052ce0b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

رونمایی اوپو از گوشی هوشمند K3

شرکت اوپو در نهایت به تازگی از گوشی هوشمند جدید K3 رونمایی کرد. اسمارتفونی که جانشین K1 سال گذشته است و از طراحی بهبودیافته بهره می برد و یک مدل برجسته است. از برخی ویژگی های این دیوایس باید به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۷۱۰ ، فناوری شارژ سریع و طراحی با نمایشگر کم حاشیه اشاره کرد.

اوپو K3 از قاب فلزی برخوردار است که در دو طرف پنل های شیشه ای قرار گرفتند. با نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED با وضوح FHD+ با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹، سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر، پوشش شیشه گوریلاگلس ۶، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۷۱۰ با حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR4X ، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از نوع UFS 2.1، باتری ۳۷۶۵ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع VOOC 3.0 و انتقال شارژ ۲۰ واتی و برخی دیگر، مشخصات K3 اوپو تقریبا کامل است.

سیستم عامل این گوشی هوشمند اندروید ۹.۰ پای بوده که با رابط کاربری ColorOS 6.0 تجربه کاربری خوبی رقم می زند. در سایر مشخصه ها باید به دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی پاپ آپ و برخی مشخصه های دیگر اشاره کرد.

اوپو در نظر دارد تا K3 را بزودی با قیمت ۲۱۰ یورو راهی بازار کند. اطلاعات بیشتری دردسترس قرار نگرفته و باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چینی چه برنامه ای در سر دارد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار