آشکار شدن اطلاعات جدید از نوکیا ۹

69144986330e58fea21c39bf1727e2a2
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آشکار شدن اطلاعات جدید از نوکیا ۹

شرکت نوکیا و HMD در نظر دارند بزودی طی MWC 2019 به معرفی گوشی هوشمند نوکیا ۹ پیورویو بپردازند که یکی از پرچمداران بزرگ برند فنلاندی شناخته می شود.

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون نوکیا ۹ منتشر شد و چند سالیست که در صدر اخبار فناوری قرار دارد. پیشتر در پایگاه داده ۳C چین گوشی هوشمند موردبحث با شماره مدل TA-1094 رویت شد و گفته می شود از شارژر سریع AD-18WC بهره می برد و با فناوری شارژ بی سیم نیز همراه خواهد بود.

به تازگی گزارشی منتشر شده که برخی جزئیات این پرچمدار آینده HMD را آشکار می کند. باتوجه به گزارش نوکیا ۹ دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، صفحه نمایش ۶.۰ اینچی QHD+ و سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای است.

اما انتظار داریم نوکیا ۹ به بدنه شیشه ای با ۶ لنز در عقب مجهز باشد که این اسمارتفون را منحصربفرد می سازد. از مشخصات کلیدی این دیوایس باید به صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی ۱۴۴۰*۲۸۸۰ پیکسلی با نسبت تصویر ۱۸:۹، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی، مودم X40 اسنپدراگون کوالکام با پشتیبانی شبکه ۵جی و چندی دیگر اشاره کرد.

براساس گزارش های تازه انتشاریافته، HMD به تازگی دعوتنامه نمایشگاه MWC 2019 خود را منتشر کرد و این طور پیداست، قرار است معرفی نوکیا ۹ جدید در MWC 2019 صورت گیرد. اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید جهت کسب جزئیات بیشتر منتظر ماند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار