درز تصاویری از نوا ۲ اس هوآوی

b1407f7d64c6de9d9df917c0e9aa1d8c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی در چند سال اخیر پیشرفت بزرگی کرده است و توانسته با عرضه مدل های مختلفی از گوشی های هوشمند محبوبیت برند خود را در بازارهای مختلف دوچندان کرده است.

در سال های قبل شاهد معرفی سری نوا میان رده، سری آنر شبه پرچمدار، سری P پرچمدار، سری میت فبلت پرچمدار و برخی دیگر بودیم. یکی از سری هایی که پیشتر معرفی شد نوا بوده و این سری تلفن های هوشمند میان رده باکیفیتی هستند که طراحی چشمگیر و جذابی دارند.

تاکنون شاهد معرفی اسمارتفون های مختلفی بودیم و حال نوبت به نوا ۲ اس رسید. گوشی هوشمندی که به تازگی تصاویری از آن به بیرون درز کرده و این اسمارتفون را با طراحی پریمیومی و باکیفیت نشان می دهد.

البته مدل شباهتی هم به میت ۱۰ لایت و آنر V10 داشته که هر دو مدل جذاب و باکیفیت هستند. گذشته از تصاویر برخی مشخصات مدل نیز فاش شده که باید به صفحه نمایش ۶.۰ اینچی FHD+ با نسبت تصویر ۱۸:۹، دوربین اصلی دوگانه ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، حافظه رم ۶ گیگابایتی، تراشه گرافیکی کایرین ۹۶۰ هشت هسته ای، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو با رابط کاربری EMUI 8.0 و چندی دیگر پرداخت.

گفته شده این مدل در کنار نوا ۳ ماه دسامبر معرفی می شود و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود چینی ها چه برنامه ای برای اسمارتفون جدید خود دارد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار