نوکیا ۱ اندروید گو سال ۲۰۱۸ از راه می رسد

b2468cfd79a1144772af9d4a8daaa8bb
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نوکیا ۱ اندروید گو سال ۲۰۱۸ از راه می رسد

شرکت نوکیا سال ۲۰۱۷ را با معرفی بیش از ۶ مدل سپری کرد و در این میان قصد داشته ترکیب گوشی های هوشمند خود را تکمیل کند. از این رو باید انتظار داشت مدل های ۴، ۹ و ۱ نیز معرفی شوند تا سبد محصولات این شرکت فنلاندی کامل شود. تاکنون شایعاتی پیرامون مدل ۹ فاش شد که به عنوان پرچمدار شرکت فنلاندی شناخته شده اما اطلاعات دقیقی در کار نیست تا به آن پرداخت و باید منتظر ماند تا اوایل ۲۰۱۸ شاهد انتشار گزارش های دقیق و کاملی درباره این مدل باشیم.

حال گزارش دیگری فاش شد که نشان می دهد HMD و نوکیا در نظر دارند تا سال ۲۰۱۸ علاوه معرفی گوشی هوشمند نوکیا ۹، از مدلی به نام نوکیا ۱ نیز رونمایی به عمل آورند. مدلی که مشخصات رده پایه ای داشته و با سیستم عامل اندروید گو روانه بازار خواهد شد.

جزئیات دقیقی از این گوشی هوشمند نوکیا ۱ دردست نیست اما باتوجه به شایعات باید به صفحه نمایش ۷۲۰ پیکسلی HD، حافظه رم ۱ گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و برخی دیگر از ویژگی های این محصول شرکت نوکیاست.

نوکیا ۱ را می توان یک مدل پایین تر از نوکیا ۲ دانست که تجربه کاربری مطلوبی را برای مخاطبش به ارمغان می آورد. شایان ذکر بوده این محصول مارس سال ۲۰۱۸ روانه بازار می شود و با سیستم عامل اندروید گو همراه است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار