انتشار اطلاعات جدید از گوشی هوشمند پالم

41049da437d80f24fbe9ec4e10bc0866
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار اطلاعات جدید از گوشی هوشمند پالم

شرکت پالم یکی برند فراموش شده بوده که چند سالیست توقف فعالیت داشته و دیگر محصولی از این کمپانی مشاهده نشد. تا آن که TCL این برند مطرح و محبوب قدیمی را خریداری می کند.

براساس گزارش ها شرکت صاحب برند بلک بری که این روزها برای کمپانی کانادایی گوشی هوشمند تولید می کند، قصد داشته اولین اسمارتفون پالم را رونمایی کند. گوشی هوشمند موردبحث حرفه ای نیست و رده بالا نیز محسوب نمی شود، بلکه گوشی هوشمند کوچک سایز و کاربردی بوده که می تواند تجربه کاربری قابل توجهی را با آن داشت.

گفته شده گوشی هوشمند Palm از صفحه نمایش ۳.۳ اینچی HD با رزولوشن ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسلی بهره می برد بنابراین باتوجه به این کیفیت تصویر نمی توان آن را در دسته اسمارتفون های حرفه ای و قدرتمند قرار داد.

پالم همیشه محصولاتی کارآمد را تولید می کرد و در مدل جدید می توان اسمارتفون های جالبی را شاهد بود. این اسمارتفون با شماره مدل PVG100 رویت شده و ظاهرا به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۴۳۵ کوالکام، حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، باتری ۸۰۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید مجهز است.

با چنین مشخصه هایی نباید محصول جدید پالم را گران قیمت نیز دانست. به هر حال باید منتظر ماند تا TCL بزودی اسمارتفون جدید پالم را رونمایی کرده و به شایعات پایان دهد. زیرا با وجود شایعات بی اساس نمی توان از حقیقت اطلاعی کسب کرد.

انتظار داریم در اواخر سال جاری TCL و Palm گوشی هوشمند اقتصادی و کوچک خود را معرفی خواهند کرد اما نمی توان به شایعات بی اساس اکتفا کرد و آنها را حقیقی دانست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار