کلاب هاوس از توسعه قابلیت چت متنی خبر می دهد

f005a76625b56086a5cd34c5eddbf3cf
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر شما هم تا به امروز جز کاربران کلاب هاوس بوده اید احتمالا متوجه این موضوع شده اید که این برنامه به شما امکان چت با کاربران را نمی داد. اما بالاخره، گویا این برنامه قابلیت چت با کاربران که ظاهرا Backchannel نام دارد را به قابلیت خود اضافه نموده است. با استفاده از این قابلیت شما می توانید به گفتگوی خصوصی و یا گروهی با افراد بپردازید.

بر اساس توییت های اخیری که از کاربران کلاب هاوس منتشر شده است، قابلیت بک چنل به شما امکان چت متنی را می دهد تا با کاربران ارتباط برقرار کنید. اما این اخبار توسط کاربران کلاب هاوس منتشر شده است و خود کلاب هاوس به طور رسمی به این ویژگی اشاره نکرده است. حتی بسیاری از کاربران اشاره کرده اند که صفحه ای هم که کلاب هاوس به آن ها نمایش داده است تنها یک صفحه خالی می باشد. احتمالا کلاب هاوس در حال بروزرسانی و توسعه نرم افزار خود می باشد و تا چند وقت آینده قطعا از آن رونمایی می نماید.

کلاب هاوس از توسعه قابلیت چت متنی خبر می دهد

تنها چیزی که ما را مطمئن می کند گفته خودِ پاول دیویسن مدیر عامل کلاب هاوس است که می گوید: فکر می کنم افرادی بسیاری هستند که می خواهند از کانال های خصوصی، جهت عمق بخشیدن به روابط دوستانه خود و انجام کارهای بیشتر بهره ببرند. در نتیجه ما هم به این قابلیت نیاز داریم و باید به آن توجه کنیم. هم بیان گذار کلاب هاوس بیان کرده است که اضافه شدن این ویژگی به این نرم افزار که سازگار باشد، آنقدرها هم ساده نیست. قطعا افزودن این ویژگی یک شبه نمی تواند اتفاق بیوفتد. اما او اصلا مشخص نکرد که کلاس هاوس هدف توسعه قابلیت چت خصوصی و یا چت گروهی را دارد.

اما چیزی که احتمال می دهد این قابلیت بزودی اضافه گردد این است که کلاب هاوس در واکنش به گزارش حاضر هیچ خبری را تکذیب ننموده است و گفته:   کلاب هاوس به عنوان بخشی از فرآیند ساخت محصول خود به طور مرتب تمامی قابلیت های بالقوه ای را که باید افزوده شود، می یابد و همه آن را تست می کند. ممکن است بعضی از قابلیت ها به بخشی از اپلیکیشن تبدیل شوند و در شرایطی دیگر ممکن است این اتفاق رخ ندهد. پس شاید بک چنل یک قابلیت بالقوه در حال آزمایش باشد.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار