موتو زد ۴ با پردازنده اسنپدراگون ۸۱۵۰ همراست

014919a103fb684c4c6ab29b2805e870
زمان مطالعه: 1 دقیقه

موتو زد ۴ با پردازنده اسنپدراگون ۸۱۵۰ همراست

شرکت موتورولا یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون شناخته می شود که از دهه ها قبل به تولید تلفن همراه می پردازد. این شرکت در سال ۲۰۱۴ توسط لنوو از گوگل خریداری می شود تا در بخش گوشی هوشمند این شرکت فعالیت کند.

براساس گزارش های تازه انتشاریافته، پرچمدار بعدی موتورولا که Moto Z4 نام خواهد داشت به اسم رمز Odin تحت توسعه قرار دارد. در سال جاری موتورولا Moto Z3 را به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز ساخته و در این بین نسل بعدی پردازنده قدرتمندتر و جدیدی دریافت می کند.

از این رو Moto Z4 یا همان Odin با چیپ اسنپدراگون ۸۱۵۰ که از شبکه ۵G نیز پشتیبانی می کند، رونمایی خواهد شد. با این حساب اولین گوشی هوشمند با پشتیبانی از شبکه ۵G شرکت موتورولا، موتو زد ۴ خواهد بود.البته به عنوان یک پرچمدار می توان پیش بینی هایی درباره مشخصات سخت افزاری آن داشت. مشخصاتی که می تواند شامل صفحه نمایش FHD+ یا QHD+، حافظه رم ۶ یا ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی، دوریبن اصلی دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۳۷۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای و برخی دیگر می شود.

از آنجایی که شرکت موتورولا خود اشاره مستقیمی به  Moto Z4 نداشته، اظهار نظر شایعه وارد نمی تواند اطلاعات دقیقی باشد. پیش بینی می شود این گوشی هوشمند در اواسط سال ۲۰۱۹ رونمایی شود یا آن که در تابستان آینده شاهد عرضه آن باشیم.

شایان ذکر است پشتیبانی از شبکه ۵G این اسمارتفون با MotoMod صورت خواهد گرفت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار