تصاویر رندر موتو G50 5G با نام Saipan منتشر شد

ae8cb2e2e2d43a424282928489522f19
زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

طی اخبار جدیدی درباره موتورولا گویا تصاویر رندی از موتو G50 5G منتشر گردیده است. این تصاویر با نام رمز سایپان منتشر گردیده است. این گوشی احتمالا دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. و با این ویژگی به بازار عرضه خواهد شد.

یک افشاگر مشهور به نام ایوان بلس، در ماه ژوئن یعنی اواخر خردادماه اواسط تیرماه ۱۴۰۰ بیان کرد که گوشی موتورولا با نام رمز لیسبون Lisbon و سایپان Saipan به ترتیب با نام‌ های موتو G60S که این گوشی در هفته گذشته به کاربران معرفی گردید و موتو G50 5G که در آینده‌ای نه چندان دور به کاربران معرفی می‌شود، وارد بازار خواهد شد.

برند موتورولا در آوریل که برابر با فروردین ۱۴۰۰ است از گوشی هوشمند خود یعنی موتو G50 5G با اسم رمز Ibiza رونمایی کرد. این گوشی جدید موتورولا دارای تراشه پرقدرت اسنپدراگون ۴۸۰ است. این گوشی هوشمند جدید موتورولا به نظر می‌رسد فقط به بازارهای خاصی مانند برزیل عرضه شده است. بر اساس گزاراش گیزموچاینا، ایوان بلس تصاویر رندر مطبوعاتی G50 5G جدید را منتشر نموده است.

اگر این تصاویر رندر منتشر شده توسط ایوان بلس را مشاهده کرده باشید خواهید دید که موتو G50 5G سایپان دارای یک صفحه نمایش با طراحی ناچ قطره ای و لبه پایینی ضخیم است. بر اساس این تصاویر گویی کنار این گوشی یک کلید دستیار صوتی، تنظیم کننده‌ی صدا و اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است.

مشخصات موتو G50 5Gجنس پنل این گوشی موتورولا از جنس پلاستیک است. گوشه سمت چپ بالای آن یک ماژول دوربین مستطیل شکل دیده می‌شود. این ماژول جایگاه دوربین‌های این گوشی است. این گوشی هوشمند جدید دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. اما دو دوربین دیگر کمکی و یک فلش در کنار دوربین اصلی نیز دیده می‌شود. این گوشی در لبه پایینی خود دارای یک جگ ۳.۵ میلی متری صدا و میکروفن است. همچنین در قسمت تحتانی گوشی یک پورت USB می خورد. و همچنین در زیر قسمت پایینی پنجره های مشبکی را خواهید دید که بلندگوهای گوشی موتورولا در آن قرار گرفته اند.

گوشی هوشمندی با شماره مدل XT2149-1 توسط یک وب سایت آژانس مخابراتی Anatel برزیل در اوایل ماه جاری تایید شد. با توجه به اخبار و تصاویر رندر منتشر شده، به نظر می‌رسد این دستگاه تازه ثبت شده همان موتو G50 5G سایپان باشد. گواهینامه ای که به ثبت رسیده فقط یک ویژگی را بیان نموده است و آن هم ظرفیت باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی است. به احتمال زیاد این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

بلس در کنار انتشار عکس ها رندر از G50 5G مدعی است که شرکت موتورولا در حال تولید یک گوشی هوشمند دیگر نیز است. این گوشی به نام E20 با اسم رمز Aruba خواهد بود. در ابتدای همین ماه گوشی موتورولا با شماره مدل XT2155 در وب‌ سایت‌های صدور گواهینامه‌ی Bluetooth SIG و TUV Rheinland مشاهده شده است. به طور کلی این وب سایت یک فهرست از ویژگی های این گوشی مانند ظرفیت باتری ۳۷۶۰ میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ ۱۰ وات و بلوتوث ۵ را افشا نموده است.

منبع: gizmochina

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار