آغاز فروش سرفیس گو در هند

c4056125e8c697d7146d2940cef0c67e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت مایکروسافت پیشتر یعنی اواسط سال ۲۰۱۸ از تبلت هیبریدی جدید سرفیس گو رونمایی کرد. تبلتی که در مقیاسه با دیگر محصولات سری سرفیس نه تنها مشخصات پایین تری داشته بلکه باید آن را در نوع خود قابل توجه دانست.

در حالی که سرفیس گو را در بازارهای مختلفی شاهد بودیم، حال به تازگی مایکروسافت عرضه این دیوایس را در هند آغاز کرده است. عرضه ای که بدون شک می تواند با فروش بالایی رو به رو شود.

پیشتر مایکروسافت سرفیس گو را با قیمت پایه ۳۹۹ دلار برای خرید دردسترس قرار داد. این تبلت به حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی مجهز است و در نسخه ۵۴۹ دلاری حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دارد. البته برای تهیه لوازم جانبی چون تایپ کاور و قلم سرفیس پن باید هزینه جداگانه ای در نظر گرفت و همراه با تبلت به فروش نمی رسد. مایکروسافت سرفیس گو از صفحه نمایش ۱۰ اینچی با نسبت تصویر ۲:۳ و پوشش گوریلاگلس ۳ با رزولوشن ۱۲۰۰*۱۸۰۰ پیکسلی بهره می برد. در بخش پردازنده مایکروسافت از چیپ Pentium 4415Y با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتزی اینتل استفاده کرده که می توان آن را کارآمد دانست. متاسفانه سرفیس گو تنها در دو حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی به فروش می رسد و حافظه ذخیره سازی بیشتری ندارد.

برای قسمت دوربین از سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی و سنسور سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره گرفته شده است. بنابراین برقراری تماس ویدئویی با دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی به خوبی انجام می گیرد. سرفیس گو با قیمت اقتصادی خود برای کاربری روزانه گزینه مناسبی تلقی می شود و با پورت USB-C می توان دیوایس های مختلف و جدید را به تبلت متصل کرد. برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت فروشگاهی مایکروسافت مراجعه کنید.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت مایکروسافت مراجعه کنید.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار