مایکروسافت سال آینده اسپیکرهوشمند و مانیتور معرفی می کند

c7a54a8f5b43ee5a21830b00e018f19d
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ردموندی مایکروسافت در ابتدا به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده محصولات نرم افزاری آغاز به کار کرد اما از سال ها قبل تولید دستگاه های سخت افزاری نیز به سبد محصولات این برند مطرح افزوده شده است.

این محصولات مایکروسافت از مدل های برجسته می باشند و کمپانی ردموندی سعی کرده ویژگی های برجسته ای را برای آنها در نظر گیرد تا برخلاف مدل های پیشین بهبودیافته تر باشند.حال به نظر می رسد ردموندی ها روی محصولات جدیدی از سری سرفیس مشغول کار هستند. براساس گزارش های تازه انتشاریافته، مایکروسافت روی سرفیس مانیتور و اسپیکر هوشمند مبتنی بر کورتانا مشغول کار می باشد.

سرفیس مانیتور در حقیقت همان سرفیس استودیوست بدون آن که پردازنده ای برای این دستگاه در نظر گرفته شده باشد. گذشته از آن مایکروسافت می خواهد در همکاری با AMD تراشه ۱۰ نانومتری را برای سرفیس های آینده در نظر گیرد.  در نهایت اندرومدا سال آینده ظاهر خواهد شد و مایکروسافت پس از سال ها این دستگاه منعطف خود را معرفی می کند. به هر حال این طور که پیداست ردموندی ها محصولات مختلفی را در دست توسعه دارند و باید منتظر ماند تا مشخص شود با چه دستگاه هایی رو به رو هستیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار