فروش سرفیس گو آغاز شد

8608c20a9f93a9d41653f4508f2b1f83
زمان مطالعه: 1 دقیقه

فروش سرفیس گو آغاز شد

شرکت مایکروسافت را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده دیوایس های هوشمندی چون تبلت، لپتاپ، AIO و چندی دیگر دانست. اخیرا این شرکت از تبلت اقتصادی خود به نام سرفیس گو رونمایی کرد.

به تازگی مایکروسافت سرفیس گو را با قیمت پایه ۳۹۹ دلار برای خرید دردسترس قرار داد. این تبلت به حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی مجهز است و در نسخه ۵۴۹ دلاری حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دارد. البته برای تهیه لوازم جانبی چون تایپ کاور و قلم سرفیس پن باید هزینه جداگانه ای در نظر گرفت و همراه با تبلت به فروش نمی رسد. مایکروسافت سرفیس گو از صفحه نمایش ۱۰ اینچی با نسبت تصویر ۲:۳ و پوشش گوریلاگلس ۳ با رزولوشن ۱۲۰۰*۱۸۰۰ پیکسلی بهره می برد. در بخش پردازنده مایکروسافت از چیپ Pentium 4415Y با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتزی اینتل استفاده کرده که می توان آن را کارآمد دانست. متاسفانه سرفیس گو تنها در دو حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی به فروش می رسد و حافظه ذخیره سازی بیشتری ندارد.

برای قسمت دوربین از سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی و سنسور سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره گرفته شده است. بنابراین برقراری تماس ویدئویی با دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی به خوبی انجام می گیرد. سرفیس گو با قیمت اقتصادی خود برای کاربری روزانه گزینه مناسبی تلقی می شود و با پورت USB-C می توان دیوایس های مختلف و جدید را به تبلت متصل کرد. برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت فروشگاهی مایکروسافت مراجعه کنید.

پیش بینی می شود در آینده نزدیک محصولات بیشتری را از مایکروسافت شاهد باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار