توقف فروش نسخه پایه سرفیس بوک ۲

24d188726e61836fb1b0258913ec0616
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت مایکروسافت هنگامی که سرفیس بوک ۲ را در اکتبر ۲۰۱۷ معرفی کرد یک مدل ۱۳.۵ اینچی ۱۴۹۹ دلاری با پردازنده Core i5، حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی برای آن در نظر گرفت.

در ماه فوریه ۲۰۱۸ مدل موردبحث دیگر به فروش نرسید و یک نسخه با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و قیمت ۱۱۹۹ دلار عرضه شد. اما حال مایکروسافت این نسخه را نیز حذف کرده و دیگر به فروش نمی رساند.

هنگامی که سری به فروشگاه مایکروسافت می زنید، متوجه خواهید شد نسخه ۱۲۸ گیگابایتی قابل خریداری نیست و باید به مدل های دیگر اکتفا کنید. مدل Core i5 سرفیس بوک ۲ در مقایسه با نسخه i7 کمی قدرت پایین تری دارد اما به عنوان یک چیپ نسل هشتمی همچنان قابل توجه است.

نسخه ای با پردازنده چهار هسته ای Core i7 در کنار تراشه گرافیکی مستقل GeForce 1050 انویدیا و صفحه نمایش ۱۳.۵ اینچی به فروش می رسد اما نسخه Core i5 دارای گرافیک مجتمع Intel UHD Graphics 620 می باشد.

حذف ارزان ترین مدل سرفیس بوک ۲ در نزدیکی فصل تعطیلات یک حرکت عجیب است. با قیمت ۱۱۹۹ دلاری می توان سرفیس بوک ۲ را یک هدیه مناسب برای نزدیکان دانست. حال باید منتظر ماند تا مشخص شود علت این عمل مایکروسافت چیست و بزودی اعلام می شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار