مایکروسافت و عرضه نسخه جدید تبلت سرفیس پرو

cdd429a0998182c2601b649c582ab2e3
زمان مطالعه: 1 دقیقه

مایکروسافت و عرضه نسخه جدید تبلت سرفیس پرو

سری تبلت های سرفیس پرو مایکروسافت نه تنها طراحی باکیفیتی داشته بلکه با ساختاری حرفه ای و ساده همراه هستند که نظر هر فردی را به خود جلب می کنند.

اخیرا بود شرکت مایکروسافت نسخه ای با پردازنده Core i5، حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی را به فروشگاه خود افزود و مدتی بعد نیز شاهد حذف نسخه ای با حافظه رم ۴ گیگابایتی بودیم. حال به تازگی نسخه جدیدی از سرفیس پرو به فروشگاه افزوده شده که مشخصات نسخه Core i5 را داشته از شبکه ۴G LTE پشتیبانی به عمل می آورد.

به تازگی این نسخه در وب سایت ایتالیا فروشگاه مایکروسافت آشکار شده و شرکت ردموندی رسما این خبر را اعلام نکرده است. متاسفانه قابلیت شبکه LTE تنها در نسخه Core i5 قابل دسترسی بوده و نسخه Core i7 به دلیل برخورداری از فن نمی توان مودم اسنپدراگون X16 کوالکام را در آن قسمت جای داد.

با این حساب طرفداران بایستی به خرید نسخه Core i5 اکتفا کنند و در مقابل از شبکه ۴G LTE برخوردار خواهند بود. قیمت نسخه پردازنده Core i5، حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی بیش از ۱۳۴۹ یورو است که با افزایش حافظه به ۲۵۶ گیگابایت قیمت ۱۶۷۹ یورویی خواهد شد. در بازار ایالات متحده مدل LTE از حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می برد که قیمت ۱۱۴۹ دلاری دارد و پیشتر نیز تخفیفی شامل حال آن شد.

انتظار می رود در آینده نزدیک شرکت مایکروسافت نسل جدید سرفیس پرو را در پاییز ۲۰۱۸ همراه با چند دستگاه دیگر سری سرفیس رونمایی کند. البته مشخص نیست برنامه ردموندی ها در بخش سخت افزاری چیست و برای رویداد اکتبر خود چگونه دستگاهی را در نظر گرفتند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار