نسخه بعدی BioShock اواخر سال جاری و یا اوایل سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد

76231930b8862d3b6bd4704dae06121a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نسخه بعدی BioShock اواخر سال جاری و یا اوایل سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد

شرکت تیک تو اینتراکتیو به تازگی گزارش مالی جدیدی را منتشر کرده که نشان می‌دهد نسخه بعدی بازی BioShock  پس از شش سال از آخرین نسخه آن، در اواخر سال جاری میلادی و یا اوایل سال ۲۰۲۰ از راه خواهد رسید.

شرکت تیک تو اینتراکتیو تاکنون آثار ارزشمندی را طراحی و روانه بازار کرده که هیچ‌گاه از یاد کاربران و گیمرها نخواهد رفت و همیشه برای آن‌ها محبوب باقی خواهند ماند. یکی از این آثار بسیار ارزشمند و به‌یادماندنی، مجموعه بایوشاک است که آخرین نسخه آن توسط این کمپانی حدود ۶ سال پیش منتشر شد. با این وجود که ۶ سال از انتشار آخرین نسخه مجموعه بایوشاک می‌گذرد کاربران هنوز هم منتظر انتشار نسخه بعدی آن هستند که این مسئله  نشان‌دهنده میزان محبوبیت این مجموعه در بین گیمرها است. خوشبختانه احتمالاتی در این زمینه وجود دارد که نشان می‌دهد نسخه بعدی این مجموعه در اواخر سال میلادی جاری و یا در اوایل سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. این احتمالات از جدیدترین گزارش مالی که توسط شرکت تیک تو اینتراکتیو منتشر شده منشا گرفته است.

شرکت تیک تو اینتراکتیو در جریان ارائه آخرین گزارش مالی خود به عرضه آثار Borderlands 3، بسته الحاقی Kerbal Space Program ،NBA 2K 2020 ،The Outer Worlds ،WWE 2K20 و Ancestors: Humankind Odyssey  در سال جاری میلادی اشاره کرد. علاوه‌براین اعلام کرد که چند بازی معرفی نشده را در اواخر سال میلادی جاری و یا اوایل سال ۲۰۲۰ روانه بازار خواهد کرد. از این‌رو این احتمال وجود دارد که نسخه بعدی مجموعه BioShock  جزء بازی‌هایی باشد که این شرکت اعلام کرده در اواخر ۲۰۱۹ و یا اوایل ۲۰۲۰ منتشر می‌کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار