هواوی میت‌بوک ۱۶ با پردازنده‌ رایزن ۷ ۵۸۰۰H معرفی شد

5922905610300ddba5fc3f353e57a7c9
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هواوی جدیدترین نوت‌بوک خود را با نام میت‌بوک ۱۶ در چین معرفی کرد. این اولترابوک با طراحی براق و مدرن از پردازنده AMD Ryzen 5000H و نمایشگری با نسبت ۳ به ۲ و از یک باتری قدرتمند در ابعاد بزرگ بهره می‌برد که می‌تواند شارژدهی مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

– مشخصات و ویژگی‌های Huawei MateBook 16

این میت‌بوک۱۶ با ابعاد ۳۵۱ x 254.9 x 17.8 میلی‌متر و وزن ۱.۹۹ کیلوگرم است. نمایشگر ۱۶ اینچی آن با پنل IPS و حاشیه‌های فوق‌العاده باریک در اطراف خود و رزولوشن ۱۶۸۰ در ۲۵۲۰ پیکسل طراحی شده که موجب شده است تا نسبت نمایشگر به بدنه آن بتواند به ۹۰ درصد برسد. تراکم و چگالی ۱۸۹ppi، نسبت ابعاد ۳ به ۲، پشتیبانی از ۱.۰۷ میلیارد رنگ، نسبت کنتراست ۱۵۰۰ به ۱، روشنایی ۳۰۰ نیت، ۱۰۰ رنگ RGB و زاویه دید ۱۷۸ درجه از ویژگی‌های دیگری‌ست که برای طراحی این صفحه نمایش درنظرگرفته‌اند.

MateBook 16 در دو نسخه متفاوت CPU ارائه می‌شود، که نسخه پایه از پردازنده  Ryzen 5 5600Hو نسخه قدرتمندتر از AMD Ryzen 5 5800H بهره می‌برند و هر دو با گرافیک AMD Radeon طراحی شده‌اند. این محصول جدید از ۱۶گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 و ۵۱۲گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی NVMe PCIe SSD پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل این محصول با ویندوز ۱۰ اجرا می‌شود و با قابلیت مولتی اسکرین برای اتصال گوشی‌های هواوی با MateBook عرضه می‌شود.

blank

این نوت بوک دارای یک شارژر سریع ۱۳۵ وات و یک باتری لیتیوم پلیمری ۸۴ وات ساعتی است که با شارژ کامل می‌تواند تا ۳.۵ ساعت دوام داشته باشد. وب کم HD آن در زیر یکی از کلیدهای عملکرد موجود در صفحه‌کلید پنهان شده‌است تا کاربران از امنیت بیشتری برخوردار باشند.

میت بوک ۱۶ دارای یک صفحه کلید کامل است که از اسکنر اثر انگشت و صفحه لمسی بزرگ پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مهم آن می‌توان به بلندگوهای استریو، یک جفت میکروفون مجزا، دو درگاه USB-C، دو درگاه USB 3.2 Gen1، درگاه HDMI، درگاه هدفون و میکروفون ترکیبی از هدفون ۳.۵ میلی متری، بلوتوث ۵.۱ و Wi-Fi 6 اشاره کرد.

– قیمت و در دسترس بودن Huawei MateBook 16

دو نوع MateBook 16 با قیمت‌های متفاوت وارد بازار خواهد شد. قیمت نسخه پایه را ۶،۲۹۹ یوان (۹۷۸ دلار پوند) و قیمت نسخه قدرتمندتر را ۶،۷۹۹ یوان (۱۰۵۵ دلار پوند) تعیین کرده‌اند. این محصول در رنگ‌های نقره‌ای Haoyue و خاکستری Deep Space در دسترس کاربران قرار خواهدگرفت و هنوز مشخص نیست هوآوی چه زمانی MateBook16 را در بازارهای بین‌المللی عرضه می‌کند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار