سرفیس پرو ۶ رونمایی شد

c23273a491b9ed09b035ad6456dd8c65
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرفیس پرو ۶ رونمایی شد

شرکت مایکروسافت در نهایت پس از مدت ها انتظار نسل جدید تبلت هیبریدی خود سرفیس پرو را به نام سرفیس پرو ۶ معرفی کرد. تبلتی که از طراحی بهبودیافته ای برخوردار بوده و می توان تجربه کاربری بهتری داشت.

کمپانی ردموندی با معرفی محصولات جدید خود طرفداران را خوشحال نمود. نخست آن که تبلت هیبریدی جدید گزینه رنگی متفاوتی پیدا کرده و جذاب تر از قبل شده است و سپس اینکه با سخت افزار نسل جدیدی همراه می باشد.

سرفیس پرو۶ در رنگ های خاکستری، زرشکی و مشکی به فروش خواهد رسید. با پردازنده نسل هشتمی اینتل نسبت به نسل پیشین عملکرد بهتری داشته و با صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی که تراکم ۲۶۷ppi دارد می توان بالاترین نسبت کنتراست را شاهد بود. حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه اس اس دی ۱ ترابایتی و چندی دیگر ویژگی های کاملی برای سرفیس پرو ۶ هستند.

به گفته مایکروسافت، سرفیس پرو ۶ به سیستم کولینگ بهبودیافته ای مجهز است تا ثبات عملکردی داشته و تجربه کاربری خوبی را رقم زند. با وجود پردازنده چهار هسته ای این محصول ۶۷ درصد سریعتر از مدل های پیشین است و کاربران می توانند تجربه خوبی داشته باشند.

به گفته ردموندی ها عمر باتری سرفیس پرو ۶ بیش از ۱۳.۵ ساعت است و وزنی ۱.۷ پوندی دارد. پیش بینی می شود بزودی مایکروسافت این لپتاپ را عرضه دارد. البته کمپانی اعلام نمود سرفیس پرو ۶ از اکتبر امسال با قیمت پایه ۸۹۹ دلار با پردازنده Core i5 اینتل به فروش خواهد رسید.

برای کسب جزئیات دقیق این تبلت هیبریدی شرکت مایکروسافت به وب سایت کمپانی مراجعه کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار