میزو گوشی هوشمند M6s را با حافظه رم ۶ و ۴ گیگابایتی عرضه می کند

79028298042bf6878414cf5169d91fe8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

میزو گوشی هوشمند M6s را با حافظه رم ۶ و ۴ گیگابایتی عرضه می کند

 

شرکت میزو در اوایل سال ۲۰۱۸ تلفن هوشمند جدید خود را به نام M6s معرفی کند. گوشی هوشمندی که رده بالا محسوب می شد و از توان قابل توجهی برای عملکرد بهره می برد. این اسمارتفون از مشخصاتی چون اسکنر اثرانگشتی در کنار کلید پاور، پردازنده اگزینوس ۷۸۷۲، حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و برخی دیگر بهره می برد.

حال به نظر می رسد نسخه جدید این دیوایس بزودی توسط میزو معرفی خواهد شد. زیرا به تازگی این گوشی هوشمند در TENAA آشکار شده که از حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی بهره می برد. M6s در باقی مشخصات همانند نسخه اصلی بوده به شکلی که به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، صفحه نمایش ۵.۷ اینچی HD+ ، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، پورت میکرو USB برای شارژ سریع و برخی دیگر مجهز است.

متاسفانه کمپانی میزو قیمتی برای نسخه جدید M6s مشخص نکرده و قیمتی ۲۲۰ دلاری دارد. این نسخه ۴ گیگابایتی بوده اما به طور کلی قیمت نسخه ۳ گیگابایتی ۱۸۶ دلار می باشد و نسخه ارزان تر یعنی حافظه رم ۳ گیگابایتی با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی تنها ۱۵۵ دلار است. متاسفانه نسخه ۶ گیگابایتی قیمت مشخصی ندارد و احتمالا هزینه ۲۶۰ دلاری را به دنبال خواهد داشت.

انتظار داریم میزو بزودی نسل جدیدی از گوشی هوشمند خود را معرفی کند که از ویژگی ها و مشخصات سطح بالاتری بهره می برد. شایعه شده میزو M6s جانشینی خواهد داشت که طراحی قابل توجهی داشته و می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند.

در حالی که انتظار داشتیم طی MWC 2018 کمپانی چینی از پرچمداری رونمایی کند اما خبری نشد و باید منتظر ماند تا مشخص شود این شرکت چه زمانی M6s را رونمایی خواهد کرد و آیا باید شاهد مدلی قابل توجه از برند چینی باشیم یا خیر. به هر حال جزئیات محدود بوده و تنها باید شاهد انتشار اطلاعات دقیقی باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار