رندر میزو ۱۶s دستگاهی را بدون ناتچ نشان می‌دهد

e4acd07cb30be36dc1a3509c4719aeb3
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتظار می‌رود سازنده‌ی چینی میزو به زودی گوشی جدید خود میزو  ۱۶s را معرفی کند. تقریبا یک هفته‌ی پیش خبرهای راجب آن شنیدم و به تازگی استاندارد TENNA را نیز دریافت کرده است و امروز رندرهای جدیدی از آن را شاهد هستیم.

با استفاده از رندرهای قبلی ما الان می‌توانیم حدس بزنیم که میزو  ۱۶s چه شکلی است، با این حال رندر جدید این دستگاه به ما دید بهتری را نسبت به آن می‌دهد و نشان می‌دهد که با یک دستگاه بدون ناتچ روبرو هستیم.

این رندر نشان می‌دهد که میزو  ۱۶s دارای لبه های بسیار نازک و فاقد ناتچ است که بر روی قسمت بالای این لبه‌ی نازک ما شاهد یک دوربین سلفی هستیم. در قسمت پشتی این دستگاه شاهد یک دوبین دوگانه هستیم که به صورت عمودی در سمت چپ قرار گرفته‌اند و در زیر آن ها چیزی شبیه لیزر AF تعبیه شده که در کنار آن فلش LED قرار دارد.

همانطور که شاهد هستید این رندر بسیار شبیه به رندرهای قبلی میزو  ۱۶s است،‌ فقط دید بهتری به ما می‌دهد. رندری که پیش از این در TENNA شاهد بودیم به ما دستگاهی را نشان می‌داد که در کلید ولوم و پاور آن در سمت راست تعبیه شده بود در حالی که رندر جدید آن ها را در سمت چپ نشان می‌دهد. همچنین در قسمت بالای میزو  ۱۶s یک بریدگی را شاهد هستیم که به نظر می‌رسد ورودی USB باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار