ال جی نام پرچمداران سری G خود را تغییر می دهد

93ccf4cd715389ab58d1fe9f469dbeef
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ال جی نام پرچمداران سری G خود را تغییر می دهد

براساس گزارش ها شرکت ال جی در تلاش است تا نام پرچمداران خود را برای رقابت سخت با رقبایی چون تلفن های هوشمند سامسونگ و اپل معرفی کند. تاکنون این کمپانی سعی کرده پرچمداران نیمه نخست سال را به  عنوان سری G معرفی کند اما به دلیل محبوبیت کم نتوانست به فروش بزرگی دست یابد.

از این رو تصمیم گرفته برنامه خود را تغییر داده تا موجب افزایش فروش محصولات از جمله گوشی های هوشمند خود شود. با تغییر نام سری G باید انتظار داشت این شرکت مستقر  در کره سری جدیدی را خلق کرده که ویژگی های متفاوتی در مقایسه با سری G دارند.

نخستین مدل سری G با نام Optimus G سال ۲۰۱۲ معرفی شد و تاکنون شش مدل از آن سال رونمایی شده که هر یک ویژگی و طراحی متفاوت در مقایسه با یکدیگر داشتند. شرکت ال جی سعی کرده ویژگی های بزرگی را برای پرچمداران نسل بعدی در نظر گیرد.

براساس گزارش ها ال جی قصد داشته با ایجاد نام جدید برای برند پرچمدار خود به تجدید حیات آن پرداخته و محصولاتی برتر را توسعه دهد. این طور که پیداست باید باری دیگر با شماره گذاری رو به رو باشیم و در مقابل حروف متفاوتی به کار گرفته می شود. این شرکت در نظر داشته طی نمایشگاه MWC 2018 ماه فوریه هما نمایشگاهی که دو مدل G5 و G6 را در آن معرفی کرده، از پرچمدار جدید خود رونمایی به عمل آورد.

جزئیات بیشتری در کار نیست اما از شایعات پیشین برآمده نسل بعدی به صفحه نمایش بی حاشیه QHD+، حافظه رم ۶ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در کنار سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو مجهز است.

برای کسب جزئیات بیشنر باید تا نمایشگاه MWC 2018 بارسلون منتظر ماند و نمی توان به شایعات پرداخت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار