لنوو پد پرو ۲۰۲۱ با اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی می شود

329cb9ac06087c85a5e4a09bf73b0ce1
زمان مطالعه: 1 دقیقه

پاندمی ویروس کرونا موجب شد توجه به تبلت ها و خرید آن رونق بیشتری گیرد. حالا دیگر افراد به دلایلی چون انتخاب شغل دورکاری و یا پیگیری درس کودکان به این دستگاه نیاز پیدا کرده اند. از این رو کمپانی های بزرگ در صدد ارائه تبلت های اقتصادی هستند تا طرفداران بیشتری برای خود دست و پا کنند. لنوو که تا پیش از این در تولید تبلت و لپ تاپ نام آشنا بود، اکنون از محصول جدید خود خبر می دهد. کمپانی لنوو رسما با تیزرهای تبلیغاتی خود از تولید جدیدترین تبلت پرچم‌دارش خبر داد که به زبان چینی لقب شیائوشین پد پرو خوانده می‌شود. البته که این تبلت در بازار جهانی با نام لنوو پد پرو ۲۰۲۱ عرضه می شود. از ویگی های این تبلت می توان به ؛ صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، دالبی‌ویژن اشاره کرد.

به گفته وب‌سایت معتبر GSMArena  روشنایی نمایشگر لنوو پد پرو ۲۰۲۱ به ۶۰۰ نیت می‌رسد و از گواهی TÜV Rheinland نیز برخوردار است. این گواهی به معنای آسیب کمتر به چشم کاربر در طولانی است. مشخصات این نمایشگر هیجان انگیز رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ است که تماشی محتوای ویدئویی را لذت بخش می کند.

blank

درباره مشخصات سخت افزاری با توجه به اخبار منتشر شده، این کمپانی می خواهد برای این تبلت تازه نفس از تراشه توانمند اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده کند و همچنین می خواهد سیستم‌عامل آن را با همکاری مایکروسافت، از نسخه‌ای منحصر به فرد ویندوز ۱۰ استفاده کند.

لننو برای طراحی این محصول از طراحی آیپد پرو اپل الهام گرفته است. از این جهت این تبلت شباهت بسیاری به این محصول اپل دارد. حاشیه‌های بسیار کم در اطراف نمایشگر موجب شده است نمایشگر بزرگتر دیده شود و جلوه آن نیز چشم هر کاربری را جلب کند. لنوو پد پرو ۲۰۲۱ دارای دوربین سلفی در قسمت بالای نمایشگر، چهار بلندگوی استریو، درگاه microSD و دکمه پاوری است حسگر اثر انگشت با آم اقدام شده است.

تا به این لحظه هنوز قیمت تبلت جدید لنوو اعلام نشده است، همچنین مشخصات بیشتری از بخش های سخت افزار و مخشصات دوربین آن اطلاعاتی به دست نیامده است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار