گوشی iQOO U5x با تراشه ۶۸۰ Snapdragon معرفی شد

464b1c2681d79a91d671d27103216e1e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در ماه دسامبر شاهد رونمایی گوشی هوشمند iQOO U5 بودیم که از تراشه Snapdragon 695 SoC با پشتیبانی از شبکه ۵G استفاده می‌کند. حالا نوبت به رونمایی از مدل x این گوشی یعنی iQOO U5x رسیده است که اگرچه از شبکه ۵G پشتیبانی نمی‌کند اما قیمت کمتری نسبت به نسل قبلی خود دارد.

iQOO U5x مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ است که در کنار خود دو مدل رم ۴ و ۸ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دارد. همچنین این گوشی دارای خشاب microSD است که از طریق آن می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را تا ۱ ترابایت افزایش دهید. سیستم‌عامل این گوشی OriginOS Ocean مبتنی بر اندروید ۱۱ است.

گوشی iQOO U5x

گوشی iQOO U5x

نمایشگر ۶.۵۱  اینچی گوشی U5x از نوع LCD  و+HD است. در این نمایشگر دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز قرار گرفته است. در پنل پشتی گوشی هم شاهد دوربین دوگانه هستیم که متشکل از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو است.

سایر مشخصات گوشی iQOO U5x

از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید vivo  می‌توانیم به حسگر اثر انگشت و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کنیم. منبع تغذیه گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری که از طریق پورت microUSB از شارژ ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.

در مورد قیمت این گوشی باید بگوییم که نسخه پایه با رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت ۱۴۰ دلار قیمت دارد. نسخه بعدی با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، ۱۷۰ دلار است. گوشی iQOO U5x در حال حاضر در چین از طریق سایت رسمی به فروش می‌رسد و دارای ۲ رنگ است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار