آیفون SE نسل ۳ اپل با پشتیبانی از شبکه ۵G وارد تولید آزمایشی می‌شود

cc6fcacb7648cbe833db39b6f6262cdc
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اپل شرکتی است که محصولات محبوبی را برای بسیاری از افراد تولید می‌کند. این شرکت تا کنون ۲ گوشی مقرون‌به‌صرفه از سری SE را روانه بازار کرده است و حالا طبق شایعات انتظار می‌رود گوشی  SE نسل سوم خود را وارد مرحله تولید آزمایشی کند. همچنین گزارشاتی وجود دارد که مدعی شده‌اند چندین فروشنده اکنون در حال آماده‌سازی برای ارسال قطعات برای مدل آینده آیفون SE هستند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده این گوشی با نمایشگر ال‌سی‌دی اچ دی رتینا در سایز ۴٫۷ اینچ عرضه می‌شود. به این معنا که تفاوتی با نسل کنونی آیفون SE ندارد. همچنین اطلاعات لو رفته ادعا دارند این گوشی با دکمه هوم و پشتیبانی حسگر اثر انگشت همراه خواهد بود. احتمالا این محصول نسل سوم آخرین گوشی هوشمند اپل است که مجهز به صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی و دکمه هوم است.

بر اساس گزارشات، iPhone SE 3 که از پردازنده‌ی A15 اپل استفاده می‌کند در دو نسخه معمولی و پلاس عرضه می‌شود. نسخه معمولی دارای ۳ گیگابایت رم و نسخه پلاس آن دارای رم ۴ گیگابایتی است. پردازنده قدرتمند این گوشی ارزان‌قیمت از شبکه ۵G  پشتیبانی خواهد کرد. پنل پشتی این گوشی دارای دوربین با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود تا تصاویر پیشرفته و باکیفیت ثبت نماید.

میزان فروش آیفون

وب‌سایت جی. پی مورگان در برآورد مالی خود نسبت به فروش این گوشی مقرون‌به‌صرفه پیش‌بینی کرده آیفون SE جدید می‌تواند نزدیک به ۱٫۴ میلیارد از کاربران تلفن‌های اندرویدی پایین رده و میان‌ رده و حدود ۳۰۰ میلیون از کاربران مدل‌های قدیمی گوشی آیفون را جذب کند. این شرکت انتظار دارد که آیفون SE در سال ۲۰۲۲ حدود ۳۰ میلیون دستگاه فروش داشته باشد و مجموع فروش آیفون‌ها در سال آینده به ۲۵۰ میلیون دستگاه برسد. این رقم ۱۰ میلیون بیشتر از آمار فروش آیفون در سال جاری است. در مورد زمان رونمایی آن هم اگر سابقه‌ی اپل را مدنظرقرار دهیم، انتظار داریم که این گوشی در نیمه اول سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار