تمام مدل های OnePlus 6 در چین در دسترس خواهد بود

b180fb7491f74f905defd451a7a7f126
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیحی دو- ماه گذشته گوشی هوشمند OnePlus 6  در چین برای خرید در دسترس قرار گرفت که البته تنها محدود به مدل ۶ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی و البته رنگ Mirror Black بود. اما از فردا شما میتوانید از فروشنده های گوشی های هوشمند هر مدلی را که میخواهید با هر رنگی محدود به نسخه ی Avengers خریداری کنید.

دسترسی از طریق وب سایت های رسمی

تمامی مدل ها از طریق سایت JD.com و از طریق وب سایت رسمی OnePlus چین در دسترس هستند. نسخه Avengers  گوشی هوشمند OnePlus 6 دارای  ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی  واست که قیمت آن ۴۱۹۹ یوآن یا ۶۵۲ دلار است. این درحالی است که مدل ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی آن در رنگ های سفید ابریشمی،Mirror Black و سیاه در دسترس خواهد بود که قیمت آن ۳۵۹۹ یوآن میباشد که معادل ۵۵۹ دلار است. مدل ۸ گیگی به همراه ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی با رنگ مشکی باقیمت ۳۹۹۹ یوآن معادل ۶۲۱ دلار به فروش خواهد رسید. شرکت OnePlus  همچنین جدیدترین ایرفون وایرلس خود را که Bullet نام دارد با قیمت ۳۹۹ یوآن (۶۲دلار) برای خرید عرضه خواهد کرد.

مشخصات فنی

گوشی OnePlus 6 دارای یک نمایشگر ۶.۲۸ اینچی است که از نوع AMOLED  است و نسبت نمایشگر آن ابعاد ۱۹:۹ است. کیفیت این نمایشگر فول اچ پلاس میباشد. این دستگاه به وسیله یک تراشه اسنپراگون ۸۴۵ قدرت بخشیده شده است. و به همراه یک بانری ۳۳۰۰ میلی آمپری که تامین کننده قدر ت است بسته بندی شده است. از نظر تصویر برداری شامل دوربین دوگانه ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی پشتی و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی است که بر روی ناتچ آن تعبیه شده است.

گوشی هوشمند OnePlus 6 درواقع اولین دستگاه تولید این شرکت است که دارای splashproof میباشد که شما را راحت میکند. با این قابلیت دیگر نگران باران نباشید، شما میتوانید به راحتی زیر باران حرکت کنید و نگران باران و یا ریختن یک مایع برروی دستگاه هوشمند خود نباشید. همچنین مدل عرضه شده در چین بر روی اندروید اوریو نسخه ۸ آن اجر امیشود که البته شامل سیستم عامل Hydrogen میشود نه شامل سیستم عامل Oxygen که در برخی از مدل ها تعبیه شده بود.

قیمت های کمتر در JD.com

پیشنهاد ما به شما این است که این فرصت را غنیمت بشمارید و یک گوشی مناسب خود را از سایت JD.com بقاپید،‌گوشی های عرضه شده طی فردا با قیمت خیلی کمتری در این وب سایت قرار خواهد گرفت و نیز ۶۱۸ جشواره خرید برگذار میباشد. البته این موضوع شامل مدت محدودی است پس عجله کنید.

دیجی دو

شما میتوانید بهترین گوشی های هوشمند سال را با بهترین قیمت از وب سایت ما خریداری کنید.

دیجی دو در خدمت شما

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار