تصویر آیفون ۱۳ مینی با دوربین مورب فاش شد

d5c96f268de693bca8d4236cb6eea316
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به احتمال زیاد آیفون ۱۳ نیز مانند سری قبلی خود (آیفون ۱۲) در چهار مدل آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس وارد بازار می‌شود. در گزارشات، عنوان شده که طراحی سری ۱۳ نفاوت چندانی نخواهد کرد اما خبرهایی منتشرشده که حاکی از طراحی جدید در ظاهر آیفون ۱۳ مینی است و چهار مدل موجود در این سری از پیکربندی‌های یکسانی برخوردار نخواهند بود. به نظر می‌رسد تمرکز اصلی اپل در سری جدید آیفون روی نمایشگر و دوربین آن خواهد بود. علت بهبود دوربین‌ها در گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۱ را می‌توان گسترش استفاده‌ی کاربران از شبکه‌های اجتماعی و به تبع آن استقبال از دوربین‌های با کیفیت‌تر، دانست. شرکت اپل هم در طراحی آیفون ۱۳ به تغییرات در دوربین توجه ویژه‌ای کرده‌است.

آیفون 13 مینی

تغییراتی که انتظار می‌رفت در آیفون ۱۳ رخ دهد شامل پیشرفت دوربین، پردازنده‌ی سریع‌تر، تراشه و مودم G5 جدید، افزایش عمر باتری و برخی بهبودهای دیگر بود؛ که در هفته‌ی گذشته شاهد رندرهای آیفون ۱۳ مینی بودیم با طراحی جدید دوربین که در آن‌ به جای اینکه دو لنز دوربین بر روی همدیگر قرارگرفته‌باشند، لنزها به صورت مورب از یکدیگر هستند. حالا تصویری که از نمونه‌ی اولیه‌ی مینی در سایت GsmArena منتشر شده‌است، همان طراحی را نشان می‌دهد و به ارائه‌دهنده‌ها اعتبار می‌بخشد.

باید به این نکته توجه کرد که این فقط یک تصویر از نمونه‌ی اولیه است و اپل ماه‌ها با شروع تولید انبوه سری ۱۳ فاصله دارد، بنابراین طراحی آن هنوز تمام نشده‌است. با اعلام رضایت کوپرتینو به این طراحی به احتمال زیاد آیفون ۱۳ معمولی نیز با همین ظاهر عرضه خواهدشد. این تغییرات احتمالی در رندرهای مبتنی‌بر CAD که توسط xleaks7 و Pigtou در هفته‌ی گذشته منتشر شده، ملاحظه می‌شود. با وجود حسگر LiDAR و سه لنز دوربین در مربع پشت پنل گوشی، دو مدل Pro احتمالاً بدون تغییر باقی خواهندماند.

آیفون 13 مینی

Apple Pro EAP ویدئویی ساخته و همه چیز را در مورد آیفون ۱۳ مینی و طراحی Pro Max و حتی چاپ سه بعدی آن بهنمایش گذاشته‌است.

به هرحال علت این طراحی جدید ممکن است به‌خاطر سنسور لایدار بزرگتر باشد و تمامی این‌ تغییرات باعث ضخامت بیشتر دوربین در آیفون‌های سری ۱۳ می‌شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار