هر آنچه از V35 ThinQ ال جی می دانیم

ec4de12e2bf2201e71ef299cc54dcc30
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هر آنچه از V35 ThinQ ال جی می دانیم

 

شرکت ال جی در نظر داشته بزودی گوشی هوشمند پرچمداری را به نام V35 ThinQ معرفی کند. همانطور که می دانید مدتیست این شرکت تصمیم گرفته برای پرچمداران خود پسوند ThinQ را انتخاب کند که بدان معناست می توان شاهد هوش مصنوعی در بخش دوربین آنها بود.

به نظر می رسد محصول آینده این کمپانی با هوش مصنوعی در قسمت دوربین همراه باشد. تاکنون شایعات محدودی پیرامون V35 ThinQ منتشر شد و در این مطلب قصد داریم هر آنچه که از این مدل میدانیم را مطرح سازیم.

بنابراین برای کسب جزئیات کافی پیرامون V35 ThinQ این مطلب را دنبال کنید:

طراحی و ساخت

باتوجه به تصاویر انتشاری پیرامون V35 ThinQ مدل از صفحه نمایش بی حاشیه تری نسبت به V30 برخوردار است و ابعادی ۱۵۱*۷۵*۷.۳ میلیمتری خواهد داشت. چنین ابعادی در سطح یک فبلت است و نباید آن را گوشی هوشمند معمولی دانست. گذشته از آن وزن ۱۵۸ گرمی نشان می دهد با گوشی هوشمندی رو به رو هستیم که کم وزن بوده و در کاربری طولانی مدت خسته کننده نخواهد بود. شرکت ال جی در نظر داشته با ابعادی ایده آل و وزنی مناسب اسمارتفونی رونمایی کند که می تواند رضایت مخاطب را جلب سازد. گذشته از آن بدنه فلزی و شیشه ای ترکیبی بوده که بیشتر در پرچمداران باید آن را جستجو کرد و V35 ThinQ نیز از این ویژگی برخوردار است.

صفحه نمایش

V35 ThinQ دارای نمایشگر ۶.۰ اینچی ۱۴۴۰×۲۸۸۰ پیکسلی بوده و از پنل P-OLED بهره می برد. این نوع نمایشگر در کنار مصرف انرژی کمتر، کیفیت خوبی را ارائه می دهد. با تراکم ۵۳۷ ppi و نسب تصویر ۱۸:۹ می توان دریافت که در زمینه صفحه نمایش با گوشی هوشمند قابل توجهی رو به رو هستیم. بنابراین V35 ThinQ می تواند در قسمت نمایشگر یک اسمارتفون پرچمدار ناقابل باشد.

سخت افزار

پیش بینی می شود ال جی از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ بهره گیرد. در کنار آن نیز حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در کنار تراشه گرافیکی Adreno 540 قرار می گیرد. این پیکربندی اگرچه قدرتمند است اما برای پرچمدار ۲۰۱۷ گزینه بهتری بوده و انتظار داشتیم ال جی یک پردازنده قدرتمندتری چون اسنپدراگون ۸۴۵ را فراهم آورد تا بیشتر مورد توجه طرفداران و مخاطبان قرار گیرد. البته اطلاعات دقیقی در دست نیست و این جزئیات نیز پیش بینی شده است.

دوربین

V35 ThinQدر کنار هوش مصنوعی دوربین برای عملکرد بهتر، از دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در بخش عقب و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در بخش سلفی بهره می برد. این نشان می دهد در زمینه دوربین با پرچمدار قابلی رو به رو هستیم که کیفیت تصویربرداری خوب و هوشمندانه ای دارد. متاسفانه نمی توان یقین داشت این مشخصات دوربین برای V35 ThinQ حقیقی است یا شایعه.

باتری

یکی از قسمت های مهم اسمارتفون باتری بوده و برخی شرکت ها همیشه برای این قسمت پک خوبی در نظر می گیرند. در این بین احتمال داشته ال جی باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری بهره گیرد که با توجه به مشخصات V35 ThinQنسبتا مناسب است اما اگر از باتری پرظرفیت تری بهره می برد قطعا می توانست بیشتر موردتوجه قرار گیرد.

با تمام این تفاسیر باید بیان داشت V35 ThinQ یک مدل نسبتا ارتقایافته نسبت به V30 بوده و نباید انتظارات بسیاری داشت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار