معرفی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V510 – F

زمان مطالعه: 2 دقیقه

معرفی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V510 – F

همانطور که می دانید شرکت لنوو ، شرکتی است که در زمینه ی طراحی و عرضه ی لپ تاپ هایی متناسب با نیاز های کاربران از سطح معمولی تا حرفه ای فعالیت می کند به گونه ای که شرکت لنوو با داشتن کانفیگ های گوناگونی توانسته است نیاز های اکثر کاربران را برآورده سازد . در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی ها ، مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری یکی از محصولات شرکت لنوو یعنی  لپ تاپ ۱۵ اینچی مدل V510 آشنا کنیم .

در طراحی و ساخت این محصول شرکت لنوو از پردازنده ی مرکزی نسل هفتم شرکت اینتل یعنی Core i7 7500U‌ استفاده شده است که قدرت آن برابر با ۲.۷ گیگاهرتز می باشد . علاوه بر این رم ۸ گیگابایتی که از نوع DDR4 می باشد در این لپ تاپ تعبیه شده است ، جالب است بدانید که حافظه ی داخلی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Core i7 7500U‌ ، یک ترابایت است .  پردازنده ی گرافیکی این محصول از شرکت لنوو AMD‌ Radeon R5 M430 می باشد از این رو نباید توقع آنچنان زیادی از این لپ تاپ در زمینه ی انجام کار های گرافیکی سنگین داشت اما با دو گیگابایت حافظه ی اختصاصی که به این لپ تاپ اختصاص داده شده است کاربران در هنگام کار با این لپ تاپ می توانند از پس کار های گرافیکی سبک و بازی های قدیمی با حداقل تنظیمات گرافیکی برآیند .

صفحه نمایشی که به این لپ تاپ اختصاص داده شده است ۱۵.۶ اینچ می باشد که دارای روکشی براق است ، این صفحه نمایش دارای دقت تصویر فول اچ دی می باشد به گونه ای که وضوح تصویر در محیط های کم نور را حفظ می کند . از دیگر امکانات موجود در این لپ تاپ درایو نوری ، وب کم HD و البته بلندگوهای استریوی داخلی با کیفیت صدای دالبی می باشد ، توجه داشته باشید که لپ تاپ لنوو ۱۵ اینچی مدل V510 برای کارهای عمومی و روزمره مناسب است نه برای کارهای سنگین و بازی های گرافیکی پیچیده . البته با توجه به کیفیت ساخت و قطعاتی که در این لپ تاپ استفاده شده است می توان گفت که لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل V510 یک لپ تاپ صنعتی نیز است .

در این لپ تاپ برای انجام شارژدهی نسبتا خوب از باتری لیتیوم یون و چهار سلولی استفاده شده است به گونه ای که تا شش ساعت شارژدهی لپ تاپ را تامین خواهد کرد . توجه داشته باشید که این لپ تاپ بدون سیستم عامل است و خودتان باید ویندوزی را بر روی آن نصب کنید . این لپ تاپ می تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که در کنار گشت و گذار در اینترنت ، چک کردن ایمیل هایشان و تماشای فیلم کارهای گرافیکی سبک را انجام دهند ، علاوه بر این این لپ تاپ می تواند گزینه ی مناسبی برای مدیران و مهندسان تازه کار به ویژه دانشجویان باشد .

در کل نقاط قوت این لپ تاپ را می توان در دو بخش کلی بدنه ی خوش ساخت و زیبا و مناسب برای کاربری صنعتی دسته بندی کرد .

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار