تصویر هواوی واچ ۳ پیش از معرفی منتشر شد

03cef003b78b3a9ee80ea631419c1f54
زمان مطالعه: 2 دقیقه

چیزی تا کنفرانس هواوی باقی نمانده است. پیشتر نیز در اخباری جداگانه به موضوعات این رویداد مهم پرداخته ایم. در واقع باید بیان کنیم که این کنفرانس برای کمپانی هواوی بسیار حیاتی خواهد بود، چراکه می تواند بازپس گیرنده اعتبار و محبوبیت این کمپانی چینی شود. یکی از اتفاقاتی که قرار است در این رویداد رخ دهد؛ رونمایی از چندین محصول جدید است که هوآوی واچ ۳ نیز یکی از آن هاست. البته لازم به ذکر است که این اسمارتواچ در دو مدل استاندارد و پرو عرضه خواهد شد.

خبر مهم دیگر استفاده محصولات جدید این کمپانی از هارمونی OS است که قرار شده در تمامی این محصولات دیده شود. همانطور که می دانید توجه به ساعت های هوشمند در دهه گذشته بسیار بوده است. به طوری که افراد بسیاری ترجیح داده اند به جای ساعت های کلاسیک گران قیمت از ساعت های هوشمندی استفاده کنند که داده های بیشتری را به جز زمان در اختیارشان قرار دهد. هوآوی در گذشته نیز به عرضه این نوع ساعت ها پرداخته بود، اما اتفاقات اخیر و تحریم هایی که متوجه این کمپانی شد موجب شد که عرضه این گجت های هوشمند از سوی هوآوی به تعویق افتد.

blank

زمان بسیاری از عرضه آخرین اسمارتواچ این کمپانی می گذرد. اما حالا شاهد تصاویر رندر هواوی واچ ۳ هستیم. این ساعت با یک بند سیلیکونی و قاب فولادی چشم هر بیننده را خیره خواهد کرد. این تصاویر از نمایشگر گردی خبر می دهد که بسیار بزرگ طراحی شده است. برخی از منایع نیز ادعا کرده اند که هوآوی در طراحی ظاهری این گجت از اپل نیز تقلید کرده است. با این حال از تصاویر منتشر شده نمی توان اطلاعات بیشتری را استخراج کرد. اما می توان انتظار داشت که چندین ویجت مانند تاریخ، آب و هوا، و اطلاعات پخش موزیک را در خود جای داده باشد.

آنچه موجب شده تصور شود که هواوی این ساعت را تقریبا مشابه اپل واچ ها طراحی کرده است، استفاده از دکمه های گرد چرخشی در سمت بالای این ساعت هوشمند است.

blank

بر اساس گزارش هواوی‌سنترال، سری هواوی واچ ۳ از سیستم‌عامل هارمونی برخوردار خواهد بود و از قابلیت سیم‌کارت الکترونیکینیز (eSIM) پشتیبانی می‌کند، بنابراین امکان برقراری تماس با این ساعت وجود خواهد داشت؛ گفتنی است که سری هواوی واچ ۳ از برنامه‌های شخص ثالث بیشتری پشتیبانی خواهد کرد.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به تشخیص دما، پایش تنفس و همچنین ویژگی‌های هوش مصنوعی برای فراهم کردن اطلاعات مرتبط با سلامتی اشاره کرد.

گفتنی است که سری هواوی واچ ۳ در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) در کنار سایر محصولات این کمپانی از جمله تبلت میت پد پرو ۲، تلویزیون‌ هوشمند و گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سری هواوی P50 رونمایی خواهد کرد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار