قیمت سری پی ۲۰ هوآوی آشکار شد

a40eeb16512702ca5b69feac1f71c0c9
زمان مطالعه: 1 دقیقه

قیمت سری پی ۲۰ هوآوی آشکار شد

شرکت هوآوی به نظر می رسد قصد داشته سنت را شکسته و برای نخستین بار سه دوربین اصلی را در گوشی هوشمند خود به کار گیرد. این کمپانی که برای نخستین بار دوربین دوگانه را در میان تلفن هوشمند باب کرده، حال می خواهد برای نخستین بار دوربین سه گانه را به کار گرفته و نام خود را مطرح سازد. تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون سری پی ۲۰ این شرکت رو به رو شدیم که هیچ یک به تایید یا تکذیب کمپانی چینی نرسیده و هر یک به مشخصاتی اشاره داشتند که هیچ یک تایید یا تکذیب شده نبوده است.

به تازگی جزئیاتی پیرامون قیمت خانواده پی ۲۰ منتشر شده که قیمت هر یک را مشخص کرده است. این گزارش می گوید پی ۲۰ قیمتی ۶۷۹ یورویی، پی ۲۰ پرو قیمتی ۸۹۹ یورویی و پی ۲۰ لایت قیمت ۳۶۹ یورویی دارد. اگر این قیمت ها حقیقی باشد باید قیمت پرچمداران جدید هوآوی نه ارزان قیمت محسوب کرد نه گران قیمت و به نوعی رقابتی است.

blankهوآوی قصد داشته برای پیشی گرفتند از رقبا دوربین های قابل توجهی را در اسمارتفونش به کار گیرد. همانطور که سامسونگ گلکسی اس ۹ را به لنزی با دیافراگم قابل تغییر همراه ساخته و باید گوشی هوشمند برند چینی را قابل توجه و بزرگ به شمار آورد. از اطلاعات شایعه شده باید به پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۷۰ با هوش مصنوعی، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، صفحه نمایش ۵.۸ اینچی QHD با نسبت تصویر ۱۸:۹، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی سه گانه، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و برخی دیگر اشاره داشت.

به نظر می رسد با چنین مشخصاتی می توان پی ۲۰ هوآوی را گوشی هوشمند قابل توجهی دانست و ویژگی های بزرگی را در این سری پرچمدار شاهد بود. اطلاعات دقیقی در کار نیست و تنها باید تا رویداد پاریس ماه مارس هوآوی منتظر ماند و اطلاعات دقیقی بدست آورد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار