فروش هوآوی نوا ۴ در چین شروع شد

14c502f2e427b51dad88c008439ea1ce
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی را می توان برند برجسته ای دانست که هر سال مجموعه ای از گوشی های هوشمند را با مشخصات بزرگ معرفی می‌کند. یکی از آنها نوا ۴ بوده که اخیرا رونمایی آن انجام گرفت و استقبال مطلوبی نیز از آن صورت گیرد.

به تازگی هوآوی فروش این میان رده شبه پرچمدار را در چین آغاز کرده است و مشتریان می توانند با مراجعه به فروشگاه یا وب سایت هوآوی را تهیه کنند.

از مشخصات کلیدی نوا ۴ باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Full HD+ با رزولوشن ۲۳۱۰*۱۰۸۰ پیکسلی، پردازنده کایرین ۹۷۰، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، باتری ۳۷۵۰ میلی آمپری و چندی دیگر اشاره کرد.

شایان ذکر است یکی از بزرگترین ویژگی های محصول هوآوی، دوربین سه گانه قدرتمندی می باشد که در بخش عقب جای می گیرد. این دوربین از سه سنسور ۴۸/۱۶/۲ مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی نیز در کنار این دو سنسور باکیفیت قرار می گیرد.

گفتنیست در بخش سلفی نیز دوربین ۲۵ مگاپیکسلی تعبیه شده تا پیکربندی دوربین نوا ۴ هوآوی را بتوان در نوع خود قابل توجه دانست. نوا ۴ از آنجایی که مشخصه های قابلی برای آن در نظر گرفته شده از اواخر دسامبر با قیمتی بیش از ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار عرضه می شود.

برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به سایت شرکت چینی مراجعه کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار