Figgers F3 اولین دستگاه هوشمند با شارژر وایرلس دور برد

f874c738dbb7e7301a9e7b0cdea96727
زمان مطالعه: 1 دقیقه

Figgers یک شرکت مخابراتی است که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده است. این شرکت در حال حاضر برنامه های تماس و ملاقات ها را در سراسر دنیا با قیمت ۱۶۵ دلار به فروش می‌رساند و از آن پشتیبانی می‌کند.

این شرکت در سال ۲۰۱۴، اولین گوشی هوشمند خود را با نام  Figgers F1 معرفی و روانه‌ی بازار کرد. یکی از قابلیت های هوشمندانه‌ی این گوشی این بود که می‌توانست حرکت وسیله‌ی نقلیه با سرعت ۱۰ مایل بر ساعت را تشخیص دهد و خودش را به حالت ایمن منتقل کند تا در حین رانندگی مانع از دریافت پیام شود.

 

این ماه، شرکت مخابراتی مستقر در فلوریدا اعلام کرد اولین گوشی هوشمند ۵ گیگابایتی را در آمریکا ساخته است. کمپانی تولیدی این دستگاه در خارج از فلوریدا مستقر است.

Figgers F3 با هر اپراتور تلفن همراه در هر کشور در جهان سازگار است. این چیزی است که سازنده‌های ای     ن دستگاه ادعا می‌کنند.

از مهم ترین ویژگی های این گوشی هوشمند می‌توان به رم یک گیگی و صفحه نمایش ۴k آن اشاره کرد.Figgers F3 در مقابل آب کاملا مقاوم است و دارای یک دوربین دوگانه‌ی ۱۸ مگاپیکسلی بر روی بدنه‌ی پشتی خود می‌باشد. بر روی قسمت پشتی این دستگاه آیکون زیبای Figgers مشاهده می‌شود که بسیار جذاب است.

شاید بتوان گفت جالب ترین ویژگی Figgers F3 شارژر Super Base آن است که به شما این امکان را می‌دهد زمانی که در فاصله‌ی پنچ متری از شارژر بی سیم آن هستید، Figgers F3 را شارژ کنید. این مفهومی است که ما پیش از این در شرکت هایی مانند Energous و WattUp دیده ایم.

پیش از این شرکت اپل ادعا کرده بود که شارژر وایرلس دور برد را برای گوشی های خود عرضه خواهد کرد و در نهایت این اتفاق نیفتاد. Figgers F3 هم می‌تواند تنها یک ادعا باشد.

تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری از این دستگاه عرضه شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار