نوت بوک منحصربفرد HP معرفی شد

4a388ecbacace11bff0a6ebe332b2ea5
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نوت بوک منحصربفرد HP معرفی شد

شرکت اچ پی هر سال نسل جدیدی از لپتاپ های خود را معرفی می کند. سال جاری نیز چندین مدلی را شاهد بودیم و به نظر می رسد با معرفی مدل تازه رونمایی شده باید آن را یکی از برندهای شناخته شده دانست.

به تازگی اچ پی اسپکتر فولیو را به عنوان نوت بوک هیبریدی فلزی/چرمی معرفی کرده که در نوع خود قابل توجه است. از مشخصه های بزرگ این لپتاپ باید به پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه SSD با ظرفیت ۲ ترابایتی، سیستم صوتی B&O و چندی دیگر اشاره داشت.

خریداران می توانند این لپتاپ را با صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی FHD با شدت روشنایی ۳۰۰ نیتی یا ۴۰۰ نیتی خریداری کنند. همچنین یک گزینه ۴K نیز در اواخر ماه دسامبر عرضه خواهد شد.اچ پی وعده داده Spectre Folio با پشتیبانی از شبکه LTE عمر باتری بیش از ۱۸ ساعت داشته و یکی از اولین نوت بوک ها با پشتیبانی از این شبکه به شمار خواهد رفت. این پشتیبانی یعنی از سیم کارت و شبکه آن پشتیبانی به عمل می آورد و قابلیت اتصال به شبکه دیجیتالی دارد. در بحث طراحی بسیار خیره کننده است و نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

پوشش چرمی در کنار بدنه فلزی ترکیب پریمیومی و لوکسی را به وجود آورده که شگفت انگیز و زیبا می باشد. در حال حاضر Specter Folio تنها گزینه رنگی قهوه ای دارد اما بعدها نسخه مشکی نیز از راه می رسد. Specter Folio اچ پی اواخر ماه اکتبر عرضه خواهد شد و مشتریان می توانند هم اکنون از طریق وب سایت اچ پی پیش خرید داشته باشند.

به گفته HP این دیوایس اواخر اکتبر با قیمت پایه ۱۵۰۰ پوندی عرضه می شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار