آیفون ۷ اس معرفی نمی‌شود؛ آیفون ۸ و آیفون ۸ ادیشن، گوشی‌های جدید اپل خواهند بود

ce2e6e94d50326c40e23bcac4b0266b2
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اپل از امسال، پسوند s را از نام آیفون حذف می‌کند؛ بنابراین، هیچ مدلی با نام آیفون ۷اس معرفی نمی‌شود و تمام مدل‌ها، پسوند ۸ خواهد داشت.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده در سایت های ۹to5mac و iculture، اپل از امسال پسوند s را از آخر نام آیفون‌ها حذف می‌کند. طبق این گزارش، نام آیفون‌های جدید، به‌جای ۷اس و ۷اس‌پلاس، ۸ و ۸پلاس خواهد بود؛ این موضوع باعث شده است نام آیفون جدید با نمایشگر بدون حاشیه، نامعلوم بماند.

روز گذشته، دو گزارش در مورد نسل جدید آیفون‌های اپل منتشر شد. بر اساس گزارش اول که در وب‌سایت iculture.nl منتشرشده است، آیفون هزار دلاری بدون حاشیه، آیفون ایکس(iPhone X)”حرف X در زبان یونانی به معنای عدد ۱۰ است” نام خواهد داشت. پیش از این هم نام آیفون ایکس توسط تحلیل‌گران وال استریت استفاده شده بود.

به‌جز این مورد، روز گذشته و در جریان نمایشگاه IFA ۲۰۱۷، چندتن از سازندگان لوازم جانبی آیفون در مصاحبه با وب‌سایت ۹to5Mac اعلام کردند که اپل در جریان مراسم ۲۱ شهریور، سه گوشی جدید معرفی می‌کند: دو مدل آیفون ۸ وآیفون۸پلاس که جایگزین مدل‌های آیفون۷ و آیفون۷ پلاس خواهند شد و مدل هزار دلاری که آیفون۸ادیشن نام گذاری خواهد شد.

در حال حاضر هیچ اطلاعات موثقی در مورد نام آیفون‌های جدید اپل وجود ندارد؛ بنابراین ممکن است که هر دو گزارش، کاملا اشتباه باشند و اپل از همان روند نام‌گذاری همیشگی‌اش در آیفون‌های جدید استفاده کند. با وجود این، تجربه نشان داده است که می‌توان تا حد زیادی به اطلاعاتی که توسط سازندگان لوازم جانبی فاش می‌شود، اعتماد کرد.

آیفون ۸

اپل قرار است در جریان مراسم ۱۲ سپتامبر از نسل جدید آیفون رونمایی کند. به احتمال زیاد در این مراسم سه گوشی معرفی می‌شود که دو مدل جایگزین آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خواهند شد و مورد سوم، یک گوشی لوکس بدون حاشیه خواهد بود؛ به‌علاوه انتظار می‌رود که در این مراسم، نسل جدید اپل تی‌وی با پشتیبانی از محتوای ۴K و نسل جدید اپل واچ با پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی LTE هم معرفی شود.

نظر شما در این مورد چیست؟

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار